🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43676.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تصویری تازه از نوت 8 که حکایت از حاشیه زیاد در بالای نمایشگر آن دارد

در فاصله چندین هفته تا معرفی رسمی موبایل گلکسی نوت 8 سامسونگ، تصاویر و رندرهای متعددی از این فبلت مورد انتظار منتشر شده است، اما به تازگی عکسی از این موبایل در فضای مجازی انتشار ...

در فاصله چندین هفته تا معرفی رسمی موبایل گلکسی نوت 8 - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سامسونگ، تصاویر و رندرهای متعددی از این فبلت مورد انتظار منتشر شده است، اما - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به تازگی عکسی از این موبایل در فضای مجازی انتشار یافته که تفاوتی مهم با دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تصاویر منتسب به فبلت پرچمدار سامسونگ دارد.

شاید تراکم سنسورها دلیل این تصمیم سامسونگ باشد

ظاهراً این تصویر توسط یک کمپانی سازنده قاب محافظ انتشار یافته و به وضوح نشان می دهد که نوت 8 از حاشیه نسبتاً ضخیمی در بالای نمایشگر خود برخوردار است.

مسئله تا حدود زیادی عجیب به نظر می رسد. هم از آن جهت که تمام رندرهای پیشین منتسب به این موبایل خبر از حاشیه های بسیار کم نمایشگر به سبک گلکسی S8 می دادند. هم این که در تصویر مورد بحث حاشیه پایینی همچنان باریک است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقیگرچه هنوز نمی توان صحت این عکس را به طور قطع تایید کرد، اما احتمال آن وجود دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که سامسونگ به دلیل برخی محدودیت ها به سراغ افزایش حاشیه بالایی نمایشگر فبلت پرچمدار خود رفته باشد. این دقیقاً همان شیوه ای است که شیائومی در موبایل بدون حاشیه خود پیش گرفته.

کمپانی چینی با حذف کامل حاشیه بالای نمایشگر Mi Mix، تمام سنسورها از جمله دوربین سلفی را در بخش پایینی آن جای داد. شاید سامسونگ نیز همین رویه را به شکل قرینه در خصوص موبایل مورد انتظار خود انتخاب کرده باشد.

برای پی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بردن به صحت این تصویر و حدس و گمان های پیرامون آن می بایست تا روز ۲۳ آگوست (۱ - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شهریور) منتظر ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone