🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  4. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37048.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

پتنت داک شارژ بیسیم سامسونگ برای خودرو منتشر شد

اسناد منتشر شده توسط سازمان جهانی مالکیت فکری حکایت از این دارند که سامسونگ به تازگی پتنت داک شارژ بیسیم به همراه یک فن خنک کننده را به ثبت رسانده است. بر اساس طرح های منتشر شده ...

اسناد منتشر شده توسط سازمان جهانی مالکیت فکری حکایت از این دارند که سامسونگ به تازگی پتنت داک شارژ - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شاندیز استان خراسان - بیسیم به همراه یک فن خنک کننده را به ثبت رسانده است.

بر اساس طرح های منتشر شده در اسناد مذکور، داک جدید یک پایه قرار گیری موبایل در خودرو است که به لطف بهره مندی از شارژ بیسیم نیاز به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شاندیز استان خراسان - اتصال کابل شارژر به موبایل را مرتفع می کند. البته در این بین موضوع جالب تر فن خنک کننده ای است که برای آن در نظر گرفته شده است.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شاندیز استان خراسان

بر اساس اطلاعاتی که در سند مرتبط - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شاندیز استان خراسان - با این پتنت منتشر شده به نظر می رسد فن هوای اطراف را به پشت موبایل انتقال می دهد تا به این ترتیب در حین شارژ شدن از افزایش دمای بیش از حد تلفن هوشمند جلوگیری شود.

همچنین بازوهای نگه دارنده موبایل به گونه ای قابل تنظیم هستند که به نظر می رسد تلفن های هوشمند بزرگتر از پرچمدارن گلکسی اس این کمپانی نیز در آن جا گیرند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شاندیز استان خراسان
داک فعلی سامسونگ (سمت راست) - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شاندیز استان خراسان - که از قابلیت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شاندیز استان خراسان - شارژ بی سیم بی بهره است، در کنار داک جدید که پتنت اخیر به جزئیات آن اشاره کرده.

با توجه به اینکه تنها یک روز به رونمایی از موبایل های سری گلکسی اس 9 سامسونگ فاصله داریم، به نظر می - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شاندیز استان خراسان - رسد کمپانی کره ای قصد ارائه داک شارژ جدید را برای پرچمداران یاد شده داشته باشد. البته شاید داک مذکور در زمانی پس از معرفی تلفن های هوشمند پرچمدار آتی این کمپانی رونمایی شوند.

از جمله لوازم جانبی جدید که پیش از این تصاویری از آن منتشر شده بود، می توان به داک اتصال DeX Pad اشاره کرد که مشابه DeX Station که سال قبل معرفی شد، امکان اتصال موبایل به یک نمایشگر خارجی و دیگر ابزارهای جانبی همچون ماوس و کیبورد را فراهم می کند تا به این ترتیب کاربر کارایی مشابه با یک رایانه رومیزی را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شاندیز استان خراسان - تجربه کند.

یادآوری می کنیم که - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شاندیز استان خراسان - موبایل های پرچمدار سری - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شاندیز استان خراسان - گلکسی اس 9 قرار است فردا، ششم اسفند ماه به طور رسمی توسط سامسونگ در بارسلون اسپانیا رونمایی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone