🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  2. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  3. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  4. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  5. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40347.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس موبایل Max Plus M1 از سری ذن فون را معرفی کرد

ایسوس در آبان ماه از تلفن هوشمند پگاسوس 4 اس رونمایی کرد که از نسبت نمایشگر 18 به 9 بهره می بُرد. حالا این شرکت تایوانی با معرفی موبایل میان رده ذن فون Max Plus ...

ایسوس در آبان ماه از تلفن هوشمند پگاسوس 4 اس رونمایی کرد که از نسبت نمایشگر 18 به 9 بهره می بُرد. حالا این شرکت تایوانی با معرفی موبایل میان رده ذن فون Max Plus M1 در - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - روسیه این نسبت - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نمایشگر را به سری ZenFone خود - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آورده است.

Max Plus M1 از چیپست مدیاتک 6750T و نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسلی بهره می برد. دوربین اصلی نیز دوگانه و با رزولوشن - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - 16 و 8 مگاپیکسل بوده و یک دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

تلفن هوشمند جدیدی کمپانی تایوانی در دو نسخه ارائه خواهد - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شد؛ یک مدل همراه با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دیگر به همراه 3 گیگابایت رم و 32 - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گیگابایت - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - حافظه داخلی. ظرفیت باتری این موبایل نیز 4130 میلی آمپرساعت است. Max Plus M1 فاقد کلید هوم در زیر نمایشگر بوده و به همین دلیل سنسور اثر انگشت به قاب پشتی منتقل شده است.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

این موبایل با - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اندروید 7.0 به همراه نسخه 4.0 رابط کاربری ZenUI روانه بازار خواهد شد. البته هنوز تاریخ عرضه و قیمت آن مشخص نشده. همچنین احتمال می رود در آینده تنها در کشورهای معدودی به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone