🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  2. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  3. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  4. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  5. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40351.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کشف آسیب پذیری عجیب در مک او اس: دسترسی ادمین بدون نیاز به رمز عبور

به تازگی حفره امنیتی عجیبی در سیستم عامل مک او اس های سیرا (macOS High Sierra) کشف شده که به هر فردی اجازه می دهد در صورت دسترسی فیزیکی به مک، بدون نیاز به وارد ...

به تازگی حفره - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - امنیتی عجیبی در سیستم عامل مک او اس های سیرا (macOS High Sierra) کشف شده که به هر فردی اجازه می دهد در صورت دسترسی فیزیکی به مک، بدون - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نیاز به وارد کردن - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - پسورد به عنوان مدیر (ادمین) وارد سیستم شود.

پس از انتشار این خبر، اپل اعلام کرد که آپدیت نرم افزاری برای رفع این مشکل را در دست تهیه - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دارد، ضمن اینکه راهنمای گام به گام برای محافظت کامپیوتر کاربران در - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مقابل این دسترسی غیر مجاز را هم ارائه نمود.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

این آسیب پذیری دیروز برای اولین بار از طریق شبکه اجتماعی توییتر فاش شد و مشخص نیست آیا پیش از اعلام عمومی، اپل نسبت به آن آگاهی یافته یا خیر. سوء استفاده از این حفره امنیتی به قدری ساده است که دانش فنی خاصی را نیاز ندارد، اما فقط در نسخه «های سیرا» دیده - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می شود و - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مک او اس های قبلی را تحت تأثیر قرار نداده است.

مک او اس سیرا و نسخه های قدیمی تر این مشکل را ندارند

حتی جدیدترین نسخه این سیستم عامل یعنی 10.13.1 هم با این مشکل مواجه است و کاربر می تواند به عنوان ادمین وارد سیستم شود و کنترل آن را در دست بگیرد، تمامی فایل ها را - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مشاهده کند و حتی رمز عبور دیگر کاربران را هم تغییر دهد. امکان حذف - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آدرس ایمیل مرتبط - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - با اپل آیدی نیز وجود دارد. مطمئناً هکرها همین حالا راه های متعددی برای سوء استفاده از این آسیب پذیری عجیب و غریب پیدا کرده اند.

برای اجرای این هَک کافیست به بخش «تنظیمات سیستم» (System Preferences) و قسمت «کاربران و گروه ها» (Users & Groups) رفته، به جای نام کاربری عبارت «root» را وارد کنید و فیلد رمز عبور را خالی بگذارید ... به همین سادگی.

نکته جالب دیگر اینجاست که ظاهراً حدود 15 روز قبل یکی از کاربران در انجمن توسعه دهندگان اپل این آسیب پذیری را افشا کرده اما مورد توجه واقع نشده - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone