🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40348.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

امکان شوخی با تصاویر مخاطبان به اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام امروز از ویژگی جدیدی به نام «ریمیکس» پرده برداشت که هدف از آن تشویق کاربران به ارسال های پیام های خصوصی به یکدیگر است. این قابلیت جدید به کاربر اجازه می دهد به تصاویری ...

اینستاگرام امروز از ویژگی جدیدی به نام «ریمیکس» پرده برداشت که هدف از آن تشویق کاربران به ارسال های پیام های خصوصی به یکدیگر است.

این قابلیت جدید به کاربر اجازه می دهد به تصاویری که به صورت شخصی برای او فرستاده شده استیکر، نوشته و غیره اضافه کرده و در قالب تصویری از خودش برای طرف مقابل ارسال کند.

بدین منظور هنگام مشاهده تصویر طرف مقابل روی آیکون دوریبن کلیک کرده سپس گزینه «reply» را انتخاب کنید.

با استفاده از این ابزار می توانید عکس های دیگران را با تصاویر خود ترکیب کرده یا به آنها اجازه دهید که با تصاویر شما شوخی کرده و به آن متن خاصی اضافه کنند.تعمیرات جارو برقی سام در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی علاوه بر این امکان تنظیم دفعات نمایش تصویر هم وجود دارد و با انتخاب گزینه «one view» تصویر تنها یک بار نمایش داده می - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شود، - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در صورتی که با انتخاب گزینه «allow replay» کاربر می تواند به دفعات تصویر را مشاهده کند.

احتمالا همین حالا فکرهایی در مورد شوخی هایی که می خواهید - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - با تصاویر دوستانتان انجام دهید به ذهنتان - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خطور - تعمیرات جارو برقی سام در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کرده، بنابرین بهتر است هرچه زودتر دست به کار شوید چون به گفته اینستاگرام این قابلیت به نسخه 24 اپلیکیشن اضافه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر محمدرضا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، من یه بار جارو برقی امون رو باید تعمیر کنم و با شرکت الو تماس گرفتم. بهترین قیمتی که پیدا کردم در شهر میاندوآب بود. فردای بعد فقط ۲۰ دقیقه دیر رسیدیم ولی کارشون خیلی سریع بود. برای مرحله بعدی من خیلی راضی بودم، ولی جارو برقی همچنان یه کمی با مشکل دست نیافتنی مواجهه بود. در کل، من رضایت متوسطی از خدماتی که شرکت الو در منزل من به من ارائه کرد بودم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone