🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  2. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  3. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  4. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40349.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

ارمغان جدید پیکسل 2 برای کاربران: ریبوت شدن خود بخود [به روز رسانی]

سری پیکسل 2 از زمان عرضه با مشکلات عدیده ای از قبیل باگ در صفحه لمسی، پیکسل های سوخته، ضبط صداهای عجیب حین فیلمبرداری و غیره دست به گریبان بوده اند و حالا ریبوت شدن ...

سری پیکسل 2 از زمان عرضه با مشکلات عدیده ای از قبیل باگ در صفحه لمسی، پیکسل های سوخته، ضبط صداهای عجیب حین فیلمبرداری و غیره دست به گریبان بوده اند و حالا ریبوت شدن هم به این صف عریض و طویل اضافه شده است.

برخی از کاربران پیکسل 2 و نیز پیکسل 2 اکس ال در انجمن رسمی مرتبط به این محصول از ریبوت شدن گاه و بیگاه اسمارت فون های خود هنگام اتصال به شبکه LTE خبرداده اند. بر این اساس باگ مذکور حتی در موبایل های تعویض شده توسط نمایندگی ها نیز دست از سر کاربران برنداشته است. تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربیحالا اما برخی از کاربران فعال در انجمن پیکسل 2 مدعی شده اند که دلیل این - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مشکل - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اتصال به شبکه LTE در مناطق با آنتن دهی ضعیف است. یکی از کاربران توضیحات - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - زیر را در این باره ارائه کرده است:

زمانی که در خانه به وای فای متصل می شوم این مساله به ندرت روی می دهد، اما با اتصال به شبکه LTE در نقاط با آنتن دهی ضعیف موبایل دائما ریبوت می شود. با این حال زمانی که تنظیمات شبکه را به 3G تغییر می دهم هیچ مشکلی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - وجود ندارد.

به نظر - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می رسد که گوگل در حال حاضر مشغول جمع آوری بازخوردهای کاربران است و اگر مشکل سخت افزاری نباشد، احتمالا در آینده نزدیک با ارائه یک پچ اصلاحی این - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کاربران را با شبکه LTE آشتی دهد.

 

به روز رسانی:

گوگل به تازگی اعلام کرده از این موضوع مطلع است و به زودی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - یک آپدیت برای - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - رفع مشکل ارائه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone