🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44231.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

پوستر تبلیغاتی منتسب به گلکسی نوت 8، دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت را نمایش می دهد

به تازگی تصویری تبلیغاتی از گلکسی نوت 8 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات جالبی با خود به همراه می آورد. در این پوستر، می توانیم طراحی نهایی نوت 8 سامسونگ را مشاهده ...

به تازگی تصویری تبلیغاتی از گلکسی نوت 8 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات جالبی با خود به همراه می آورد. در این پوستر، می توانیم طراحی نهایی نوت 8 سامسونگ را مشاهده کنیم و دوربین اصلی دوگانه نیز در پشت به چشم می خورد که البته چندان دور از - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - انتظار نبود. با این همه، شاید نکته جالب تر، تعبیه مجدد اسکنر اثر انگشت روی پنل پشتی دستگاه - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - باشد که بالاخره تکلیف این سنسور را مشخص می کند.

ظاهراً سامسونگ برخلاف اهدافی که دنبال می کرد، قادر به حل مشکل روشنایی نمایشگر نبوده که دلیل اصلی آن، به - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تعبیه اثر انگشت داخل نمایشگر باز می گردد؛ در نهایت این مسئله سبب شده تا یک بار دیگر سنسور مورد اشاره به بخش پشتی دستگاه انتقال یابد. گفتنی است که این اسکنر زیر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دوربین جای گرفته و برخلاف گلکسی اس 8، در کنار آن قرار ندارد؛ بنابراین دسترسی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پذیری - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ساده تری نسبت به پرچمدار قبلی سامسونگ خواهد داشت.

گفتنی است که اسکنر اثرانگشت زیر دوربین جای گرفته و برخلاف گلکسی اس 8، در کنار آن قرار ندارد


شاید یکی از نکات عجیب در طراحی گلکسی نوت 8، محل قرارگیری سنسور ضربان قلب دستگاه باشد که بالاتر از جای - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - همیشگی و در نزدیکی لبه بالایی دستگاه به چشم می خورد. از آن جایی که سامسونگ ظاهراً تمایلی به کنار گذاشتن این سنسور بیومتریک ندارد، محل قرارگیری آن اندکی نامناسب به نظر می رسد و کاربر باید انگشتان خود را به بالا بکشد تا قادر به لمس سنسورها باشد.

در نهایت اگر این پوستر واقعی باشد، تایید می کند که گلکسی نوت 8 زبان طراحی گلکسی اس 8 را به ارث برده و ضمن حاشیه بسیار کم و خمیدگی اندک لبه های نمایشگر، نسبت نمایشگر به بدنه نیز بسیار بالاست. در حال حاضر انتظار می رود که فبلت پرچمدار سامسونگ اواخر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ماه آگوست یا اوایل سپتامبر با قیمت حدودی 900 دلار معرفی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone