🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  2. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  3. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44241.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

از این پس می توانید با کهکشانی های سامسونگ، قفل ویندوز 10 پی سی را باز کنید

طی ماه مارس گذشته بود که در خبرها خواندیم سامسونگ اپلیکیشن Flow خود را رسماً به روزرسانی خواهد کرد تا با تمام کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 10 سازگاری داشته باشد. اگرچه توسعه این به روزرسانی ...

طی ماه مارس گذشته بود که در خبرها خواندیم سامسونگ اپلیکیشن Flow خود را رسماً به روزرسانی خواهد کرد تا با - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تمام کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 10 سازگاری داشته باشد. اگرچه توسعه این به روزرسانی چند ماهی به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - طول انجامید، اما بالاخره از راه رسیده است.

بنابر اعلام سامسونگ، اپلیکیشن Flow حالا با تمام پی سی های ویندوز 10 سازگاری دارد اما برای استفاده از قابلیت های آن باید به به اسمارت فونی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از خانواده گلکسی با اندروید مارشملو یا بالاتر دسترسی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - باشید؛ ضمناً تبلت های گلکسی با اندروید نوقا یا بالاتر نیز مورد پشتیبانی قرار می گیرند.

سامسونگ Flow به کاربر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اجازه می دهد تا نه تنها از طریق اسکنر اثگشت موبایل وارد اکانت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خود روی پی سی شود، بلکه امکان انتقال محتویات و اعمال مختلف از یک دستگاه به دستگاه دیگر را فراهم می آورد؛ بنابراین می توانید به صورت آنی، حتی به پیامک های موبایل تان روی پی سی دسترسی داشته باشید. یکی دیگر از قابلیت های تازه Flow، امکان فعال سازی خودکار هات اسپات - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - روی موبایل است تا همواره مجبور به استفاده از وای فای روی پی سی خود نباشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

یکی از بزرگترین مسائلی که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سبب می شود کاربران اپل از تغییر دیوایس خود به اندروید امتناع ورزند، همین عدم دسترسی به انتقال بی دردسر اطلاعات از یک دستگاه به دستگاه دیگر است. به عنوان مثال، iMessage یکی از بهترین قابلیت های دستگاه های اپل برای مشتریان این کمپانی به حساب می آید که امکان انتقال بی دردسر محتویات را از آیفون به آیپد و نیز به مک بوک فراهم می آورد.

اما - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - حالا با به روزرسانی تازه Flow، اوضاع ممکن است اندکی تغییر کند. شاید قابلیت های تازه Flow به اندازه iMessage یکپارچه و روان نباشند، اما سامسونگ بزرگترین تولیدکننده موبایل های اندرویدی در جهان، و ویندوز هم محبوب ترین سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - عامل دسکتاپ و لپ تاپ است. اگرچه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سهولت استفاده از قابلیت های Flow تا حد زیادی به رابط کاربری فراهم آمده از سوی سامسونگ بستگی دارد، اما قطعاً این قابلیت کراس پلتفرم سبب می شود تا مشتریان اپل هم نیم نگاهی به همتایان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اندرویدی دیوایس خود بیندازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone