🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  5. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44237.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اورنوت پشتیبانی از اپلیکیشن های ویندوزفون و بلک بری خود را متوقف می کند

اورنوت،‌ یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های یادداشت برداری و برنامه ریزی به زودی پشتیبانی اش از دو پلتفرم با زیر %1 از سهام بازار دنیا را متوقف می کند. تیم توسعه دهنده اورنوت با انتشار ...

اورنوت،‌ یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - یادداشت برداری و برنامه ریزی به زودی پشتیبانی اش از دو پلتفرم با زیر %1 از سهام بازار دنیا را - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - متوقف می کند.

تیم توسعه دهنده اورنوت با انتشار یک پست وبلاگی اعلام کرده که می خواهد در عوض تخصیص منابعش به اکوسیستم های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در حال مرگی همچون بلک بری و ویندوزفون، %100 تمرکز خود را بر پلتفرم های پرطرفدار تر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بگذارد.

اورنوت از 29 ژوئن به بعد در پلتفرم های ویندوزفون و بلک بری پشتیبانی نخواهد شد

در بیانیه اورنوت می خوانیم: "به عنوان یک شرکت، ما در جهت تمرکز بیشتر تلاش می کنیم. این بدان معناست که بخش بیشتری از زمان و منابع خود را صرف توسعه محصولات اصلی یادداشت برداری مان مثل اورنوت وب، اورنوت برای اندروید، ویندوز، مک، آیفون، آیپد و آیپاد تاچ خواهیم کرد."

با این حساب از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تاریخ 29 ژوئن 2017 (دو روز دیگر)، اورنوت دیگر در پلتفرم های ویندوزفون و بلک بری پشتیبانی نخواهد شد. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اگر چه پس از این تاریخ اپلیکیشن همچنان در پلتفرم های مذکور اجرا می شود، اما کاربران دیگر امکان دانلود آن را نخواهند داشت و هیچ به روز رسانی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دیگری دریافت نخواهند کرد.

البته نکته خوب اینجاست که تمام اطلاعات کاربران در فضای ابری اورنوت ذخیره می شوند، بنابراین از تمام پلتفرم های دیگر (مثل ویندوز، مک، اندروید، iOS و حتی مرورگرهای دسکتاپ) می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone