🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44221.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

با قطعی سرویس آی کلاود، کاربران اپل قادر به بازیابی بک آپ های خود نیستند

تا به این لحظه، بیش از یک روز و نیم است که قطعی سرویس سبب شده تا کاربران دیوایس های اپل قادر به دسترسی به اطلاعات بک آپ گرفته شده در iCloud نباشند. در همین ...

تا به این لحظه، بیش از یک روز و نیم است که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - قطعی سرویس سبب شده تا کاربران دیوایس های اپل قادر به دسترسی به اطلاعات بک آپ گرفته شده در iCloud - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نباشند. در همین حال، امکان بک آپ اطلاعات تازه نیز وجود ندارد.

بنابر وب سایت وضعیت سیستم اپل، آی کلاود نزدیک به 40 ساعت پیش از دسترسی خارج شده و این کمپانی، هنوز دلیل واضحی برای مشکل به وجود آمده ارائه نکرده؛ با این همه قطعاً اهالی کوپرتینو مشغول برطرف سازی مشکلات هستند تا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کاربران مجدداً قادر به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - استفاده از سرویس آی کلاود باشند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

خوشبختانه اپل می گوید کمتر از 1 درصد از کاربران اپل تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته اند، اما این قشر قادر به بازیابی اطلاعات ذخیره شده در آی کلاود نیست و به هنگام دانلود آنها، فرآیند متوقف می شود؛ و با توجه به اینکه میلیون ها دستگاه مبتنی بر iOS فعال در سراسر جهان وجود دارد، این مشکل قطعاً صدها هزار دستگاه و شخص را تحت تاثیر قرار داده است.

در نهایت گفتنی است افرادی که طی این بازه زمانی آیفون یا آیپد جدیدی خریداری کرده اند نیز قادر به انتقال اطلاعاتی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نظیر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تاریخچه تماس ها، خریدهای اپ استور، تنظیمات ذخیره شده و پیامک هایی که همگی در آی کلاود بک آپ گرفته می شوند نیستند. اپل به این افراد پیشنهاد کرده که هنگام - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - راه اندازی دیوایس جدید خود، گزینه «تنظیم به عنوان دستگاهی جدید» را به جای گزینه بازیابی اطلاعات بک آپ گرفته شده انتخاب نمایند تا با مشکلی مواجه نشوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone