🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44218.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام با سه کمپانی دیگر در تولید هدست واقعیت مجازی مستقل خود همکاری می کند

کوالکام به تازگی خبر از همکاری های تازه با سه کمپانی دیگر داده تا بتواند به اهداف جاه طلبانه خود در زمینه واقعیت مجازی موبایل جامه عمل بپوشاند. سه شریک جدید کوالکام، Bosch Sensortec ،OmniVision ...

کوالکام به تازگی خبر از همکاری های تازه با سه کمپانی دیگر داده تا بتواند به اهداف جاه طلبانه خود در زمینه واقعیت مجازی موبایل جامه عمل بپوشاند. سه شریک جدید کوالکام، Bosch - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - Sensortec ،OmniVision و Ximmerse هستند که تکنولوژی های متفاوتی را با همکاری کوالکام توسعه می دهند.

Bosch Sensortec در طراحی سنسور جهت یابی BMX055 به کوالکام کمک می کند که قرار است در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برنامه شتاب دهنده نمایشگرهای قرارگیرنده روی سر (یا به اختصار HAP) استفاده شود. به همین شکل، همکاری با OmiVision هم امکان استفاده HAP از سنسور تصویر OV9282 را فراهم می آورد و از طرف دیگر، Ximmerse به بهینه سازی کنترلرهای مورد استفاده در پلتفرم موبایل اسنپدراگون کمک می کند. به بیان واضح تر، تولید کنترلرهایی که تاخیر کمتر و دقت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بیشتری در واقعیت مجازی دارند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

ماه فوریه گذشته که کوالکام از HAP رونمایی کرد؛ این برنامه قرار است - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به تولیدکنندگان علاقه مند به حوزه واقعیت مجازی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کمک کند تا سخت افزار خود را سریع تر و با صرف هزینه کمتر به بازار بیاورند. به صورت خلاصه، این برنامه مواد، ابزار و منابع لازم را در اختیار کمپانی های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مختلف قرار می دهد تا به سرعت قادر به توسعه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سخت افزاری که برای عرضه تجاری آماده است باشند. از جمله این منابع می توان به کیت توسعه واقعیت مجازی اسنپدراگون 825 اشاره کرد که برای هدست های واقعیت مجازی مجهز به این چیپ ساخته شده.

از آن جایی که خبر امروز سه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حوزه کنترلر، سنسورهای جهت یابی و سنسور تصویر را در بر می گیرد، می توان به آینده پلتفرم واقعیت مجازی کوالکام بیشتر امیدوار بود؛ زیرا این حوزه ها، جزو مهم ترین موانع فعلی در بهبود سخت افزاری های واقعیت مجازی هستند. کوالکام امیدوار است که با این برنامه و در همکاری با دیگر شرکا، حضور خود به عنوان یکی از اصلی ترین بازیگران واقعیت مجازی موبایل را تضمین کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیانا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ سایت ***** لباسشویی جنرال الکتریک 5704 شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر کبیتا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
آفرین به شرکت تعمیرچی کلیبر که خدمات شگفت انگیزی به مشتریانش ارائه میده. من حتی نمی‌تونم تصور کنم چه مدت زمانی طول کشیده بود تا لباسشویی جنرال الکتریک 5704‌ من تعمیر شده و مشتری خوشحال و راضی باشه. ستودنیه که شرکت تعمیرچی کلیبر اینقدر سریع و دقیق عمل کرده و در کنارش باعث شده که مشتریان شاد و راضی باشند. این خیلی مهمه که شرکت‌ها بتونن خدمات بهتر و تعامل بهتر رو با مشتریانشون داشته باشند، چون این باعث میشه که مشتری به اطمینان بیشتری از شرکت خودشون داشته باشند و در نتیجه خریدهای بیشتری از شرکتشون انجام بدن



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone