🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44227.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی SpaceX در مدت یک هفته، دو فرود موفقیت آمیز راکت فالکن 9 را تجربه کرد

کمپانی اسپیس اکس موفق شد که دومین راکت فالکن 9 خود در این هفته را به فضا پرتاب کرده و سپس با موفقیت فرود بیاورد. این موضوع تنها در یک بازه زمانی 48 ساعته اتفاق افتاده تا ...

کمپانی اسپیس اکس موفق شد که دومین راکت فالکن 9 خود در این هفته - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را به فضا پرتاب کرده و سپس با موفقیت فرود بیاورد. این موضوع تنها در یک بازه زمانی 48 ساعته اتفاق افتاده تا اسپیس اکس بتواند در هفته جاری دو فرود موفقیت آمیز از راکت های فالکن 9 را تجربه کرده باشد.

بی تردید این دو پرتاب پشت سر هم نشانه ای از قدرت کمپانی هستند که گفته در آینده میزان این پرتاب ها را افزایش خواهد داد. راکت فالکن 9 دوم اسپیس - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اکس امروز از پایگاه فضایی واندنبرگ کالیفرنیا و رأس ساعت 4:25 دقیقه به وقت محلی به فضا پرتاب شد، و توانست مأموریت قرار دادن 10 ماهواره مخابراتی شرکت «Iridium» در مدار را با موفقیت به اتمام برساند.

شایان ذکر است که این نهمین پرتاب کمپانی در سال 2017 محسوب می شود، و طی شش ماهی که از این سال گذشته اسپیس اکس موفق - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شده که بیشترین پرتاب های موفقیت آمیز خود در طول یک سال را تجربه نماید.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

راکت دوم اسپیس اکس با 230 فوت ارتفاع و 9 موتور، امروز از پایگاه هوایی واندنبرگ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به فضا پرتاب شد و سپس روی یک کشتی به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نام Just Read the Instructions - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در اقیانوس آرام فرود آمد. این موفقیت در شرایطی بدست آمد که ایلان ماسک، مدیر عامل اسپیس اکس از قبل هشدار داده بود که به خاطر شرایط نامساعد آب و هوایی ممکن است پروسه نشاندن راکت روی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کشتی با دشواری هایی مواجه گردد.

اما در هر صورت مأموریت با موفقیت به اتمام رسید تا اسپیس اکس بتواند در مجموع تمام پرتاب های راکتی که انجام داده، به سیزدهمین فرود موفقیت آمیز برسد، که هشتمین فرود - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - روی دریا نیز به حساب می آید. در حقیقت می توان گفت که اسپیس اکس از اوایل تابستان سال گذشته تا حالا هیچ فرود ناموفقی را تجربه نکرده است.

این برای اسپیس اکس مسئله بسیار مهم و ارزشمندی است، چرا که با فرود - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - موفقیت آمیز این راکت ها - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می تواند مجددا از آن ها برای مأموریت های فضایی دیگر استفاده کند. مطمئنا - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تعمیر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و نوسازی راکت ها به مراتب نسبت به ساخت مجدد آن - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ها برای هر مأموریت فضایی هزینه کمتری در پی خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

راکتی که امروز به فضا پرتاب شد به باله های تیتانیومی هایپرسونیک بزرگتری نسبت به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نمونه های قبلی اش مجهز شده بود. ایلان ماسک در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - همین رابطه با انتشار پستی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - باله های تیتانیومی جدید فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و می توانند بدون نیاز به سرویس مجدد برای پروازهای نامحدودی استفاده بشوند.

گفتنی است که - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پرتاب امروز اسپیس اکس در شرایطی اتفاق افتاد که کمپانی دو روز پیش راکت فالکن 9 دیگری را پس از پرتاب از پایگاه فضایی «کیپ کاناورال» فلوریدا و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - انجام ماموریت، روی یکی از کشتی های خودران - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خود در اقیانوس اطلس فرود آورد.

در مجموع به نظر می رسد که افزایش تعداد پرتاب ها نتوانسته روی حفظ رکورد فرودهای موفقیت آمیز اسپیس اکس تأثیری داشته باشد، و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - داشتن دو مأموریت موفقیت آمیز طی هفته جاری نشانه واضحی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - است از این که کمپانی مورد بحث در آینده پتانسیل دستیابی به پرتاب های موفقیت آمیز بیشتر را هم خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone