تعمیرات یخچال بوش در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10261.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

هر ۶۰ ثانیه در دنیای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی چه می‌گذرد؟

داده‌های آماری نشان می‌دهد در حال حاضر بیش از ۶۵ درصد جمعیت جهان یا تقریبا ۵.۱۷ میلیارد نفر به اینترنت دسترسی دارند که رشد ۱۰ درصدی را نسبت به ابتدای سال جاری میلادی نشان می‌دهد. ...

داده‌های آماری نشان می‌دهد در حال حاضر بیش از ۶۵ درصد جمعیت جهان یا تقریبا ۵.۱۷ میلیارد - تعمیرات یخچال بوش در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نفر به اینترنت دسترسی دارند که رشد ۱۰ درصدی را نسبت به ابتدای سال جاری میلادی نشان می‌دهد. اما شاید برای شما جالب باشد بدانید در هر دقیقه چه اتفاقاتی در اینترنت رخ می‌دهد؟

اینفوگرافیک جدیدی از - تعمیرات یخچال بوش در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سوی شرکت نرم‌افزاری «Domo» منتشر شده که به - تعمیرات یخچال بوش در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این سوال به صورت کلی پاسخ می‌دهد. در این اینفوگرافیک، اطلاعات جالبی از فعالیت کاربران اینترنت در سطح جهان در بازه زمانی یک دقیقه ارائه شده است. برای مثال طبق یافته‌های این شرکت، در هر ۶۰ ثانیه ۵.۷ میلیون جستجو در گوگل انجام می‌شود. در همین مدت زمان کاربران فیسبوک و اینستاگرام به ترتیب ۲۴۰ و ۶۵ هزار عکس را با سایر کاربران به اشتراک می‌گذارند.

تعمیرات یخچال بوش در شهر مشکین شهر استان اردبیل

در همین زمان کوتاه، ۶۶۸ هزار پیام در اپلیکیشن «دیسکورد» و ۱۲ میلیون پیام توسط کاربران سرویس پیام‌رسان اپل یعنی «آی‌مسیج» ارسال می‌شود. کاربران Slack نیز به طور متوسط ۱۴۸ هزار پیام در هر دقیقه ارسال می‌کنند و پلتفرم «مایکروسافت تیمز» ردموندی‌ها ۱۰۰ هزار کاربر را به یکدیگر متصل می‌کند.

طبق این اطلاعات، اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مربوط به رسانه‌ها نیز هر یک دقیقه مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار دارند. برای مثال در هر یک دقیقه کاربران نتفلیکس - تعمیرات یخچال بوش در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ۴۵۲ - تعمیرات یخچال بوش در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هزار ساعت - تعمیرات یخچال بوش در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و کاربران یوتیوب ۶۹۴ هزار ساعت محتوا را پخش می‌کنند.

از نکات قابل توجه دیگر این اطلاعات، می‌توان به شبکه اجتماعی تقریبا تازه تاسیس «کلاب هاوس» اشاره کرد که در هر دقیقه ۲۰۸ روم در آن‌ ساخته می‌شود. همچنین ۵۷۵ هزار توییت ارسال شده در توییتر نیز قابل توجه است.

در بخش‌های مربوط به خرید‌ نیز می‌توان گفت حدود شش - تعمیرات یخچال بوش در شهر مشکین شهر استان اردبیل - میلیون نفر در هر دقیقه به صورت آنلاین خرید می‌کنند. در آمازون، کاربران به طور متوسط ۲۸۳ هزار دلار در هر ۶۰ ثانیه خرید می‌کنند. این میزان در مدت زمان مشابه برای سرویس‌های ونمو (متعلق به PayPal) و Instacart (سرویس تحویل مواد غذایی) به ترتیب ۳۰۴ و ۶۷ - تعمیرات یخچال بوش در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هزار دلار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone