🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  2. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44247.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی می تواند با استفاده از اسکن مغزی، تفکرات شما را «پیش بینی» کند

شبکه های عصبی یادگیری عمیق تا به این لحظه به دستاوردهای مهمی در زمینه های مختلف، از تشخیص سرطان پوست گرفته تا شناخت دنیای پیرامون رسیده اند. اما آیا خواندن ذهن هم می تواند یکی ...

شبکه های عصبی یادگیری عمیق تا به این لحظه به دستاوردهای مهمی در زمینه های مختلف، از تشخیص سرطان پوست گرفته تا شناخت دنیای پیرامون رسیده اند. اما آیا خواندن ذهن هم می تواند یکی از این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - حوزه ها باشد؟ محققان دانشگاه کارنگی ملون - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - عقیده دارند که بله، و تحقیقاتی برای اثبات تئوری خود انجام داده اند.

محققان کارنگی ملون اخیراً مشغول کار روی سیستمی بوده اند که ظاهراً می تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به کمک اسکن مغزی، تفکرات پیچیده را بخواند و حتی آنها را در قالب جملاتی کامل تفسیر کند. این فرآیند شامل جمع آوری اطلاعات از طریق دستگاه تصویربرداری بازآوایی مغناطیسی (fMRI) صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می گیرد و سپس الگوریتم های یادگیری ماشینی هوش مصنوعی، بلوک های ساختمانی ذهن که برای افکار پیچیده ساخته می شوند را هدف گذاری -و گاه مهندسی معکوس- می کنند.

مارسل جاست، پروفسور روان شناسی این دانشگاه می گوید:

یکی از پیشرفت های مهم ذهن انسان، قابلیت ادغام مفاهیم منحصر به فرد به تفکرات پیچیده بوده است، نه فقط فکر کردن به «موز» بلکه فکر کردن به «من دوست دارم بعد از ظهر با دوستانم موز بخورم». ما بالاخره راهی برای دیدن تفکراتی به این پیچیدگی از طریق سیگنال fMRI توسعه داده ایم. کشف این همزیستی میان تفکرات و الگوهای فعالیت مغزی به ما می گوید که تفکرات از چه چیزی ساخته می شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

محققان کارنگی ملون توانستند فعالیت های مختلف مغزی که بر اساس 240 رویداد پیچیده شکل گرفته بودند را شناسایی کنند که از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اشخاص تا اماکن و از تعاملات اجتماعی تا فعالیت های فیزیکی متغیر بودند. با استفاده از الگوریتم های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هوشمند، این تیم توانست موضوعات مختلفی که در زمان مشخصی به آنها فکر می شد، و حتی ترتیب جمله خاصی که در ذهن شکل می گیرد را تشخیص دهند.

بعد از آموزش 239 جمله از 240 جمله ابتدایی و اسکن های مغزی مربوط به هر جمله به الگوریتم ها، محققان توانستند جمله نهایی را براساس اطلاعات ذهنی پیش بینی کنند. این فرآیند با دقت تحسین برانگیز 87 درصد صورت گرفت و بالعکس آن نیز امکان پذیر است: یعنی دادن اطلاعات جمله به الگوریتم و سپس تصویرسازی دقیق از نحوه عملکرد ذهن به هنگام تفکر درباره آن جمله.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone