🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44224.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

بالاخره شوالیه AMD برای حمله به قلمروی اینتل در سرزمین سرورها از راه رسید

بعد از چند سال تلاش بالاخره کمپانی AMD توانست با معرفی سی پی یوهای سری Epyc رقیبی جدیدی را برای سری محبوب و پر فروش Xeon شرکت اینتل جهت استفاده در سرورها روانه میدان کند. پردازنده های جدید بر ...

بعد از چند سال تلاش بالاخره کمپانی AMD توانست با - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - معرفی سی پی یوهای سری Epyc رقیبی جدیدی را برای سری محبوب و پر فروش Xeon شرکت اینتل جهت استفاده در سرورها روانه میدان کند.

پردازنده های جدید بر پایه همان معماری انقلابی به کار رفته - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در سری تازه وارد Ryzen تولید شده اند و AMD وعده داده که مدیران دیتا سنترها می توانند با خیال راحت این محصول را در قبل سرورهای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شلوغ و پرکاربرد خود جای دهند.

سی پی یوهای سری جدید Epyc از ۳۲ هسته و ۶۴ رشته پردازشی تشکیل یافته اند. نکته جالب اینجاست که این هسته ها به صورت چهار خوشه هشتایی روی یک برد جای گرفته اند. ترفندی که هزینه تمام شده و تولید گرما در این محصول - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را نسبت به موارد مشابه کاهش می دهد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

هر کدام از ۳۲ هسته پردازنده جدید از هشت کانال حافظه رم و دو DIMM به ازای هر کانال برخوردار هستند. با این حساب هر هسته می تواند تا ۲ ترابایت حافظه رم را به ازای هر سوکت مورد استفاده قرار دهد.

یک پردازنده Epyc می تواند ۱۲۸ پورت «PCI Express - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - 3.0» را پشتیبانی نماید. این یعنی می توان در کنار آن از ۶ عدد هسته پردازشگر گرافیکی x16 نیز بهره برد.

شرکت AMD محصول جدید خود را در مدل های مختلف با قیمت و کارایی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های متفاوت روانه بازار خواهد کرد. قدرتمندترین پردازنده این سری «Epyc 7601» نام دارد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که با ۳۲ هسته و ۶۴ رشته پردازشی در کلاک پایه ۲.۲ گیگاهرتز، کلاک معمول ۲.۷ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گیگاهرتز و کلاک نهایی ۳.۳ گیگاهرتز و البته مصرف انرژی ۱۸۰ واتی روانه بازار خواهد شد.

ارزان ترین مدل سی پی یوهای مناسب سرور شرکت کانادایی نیز «Epyc 7251» نام دارد که صاحب ۸ هسته پردازشی با کلاک پایه ۲.۱ گیگاهرتز و کلاک نهایی ۲.۹ گیگاهرتز و مصرف انرژی ۱۲۰ واتی به تولید خواهد رسید.

همان طور که متوجه شدید میزان انرژی مصرفی این پردازنده در مقایسه با - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پردازنده هشت هسته ای نسخه رایانه های رومیزی AMD به شکل قابل توجهی بالاست. دلیل این مسئله در حافظه کش ۶۴ مگابایتی در لایه سوم ارزان ترین مدل سری Epyc نهفته است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

همین قابلیت ها باعث شده که AMD مدعی باشد کارایی پردازنده های سری Epyc در مقایسه با مدل های هم قیمت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اینتل در پلتفرم های تک سوکتی و دو سوکتی بالاتر باشد. در نمودار بالا می توانید این تفاوت کارایی ها رو مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone