🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44211.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سنسورهای جدید کوالکام، از میان نمایشگر، فلز و حتی آب قادر به تشخیص اثر انگشت هستند

همانطور که از پیش می دانید، تقریباً با قاطعیت می توان گفت که اسکنر اثر انگشت گلکسی نوت 8 قرار نیست داخل نمایشگر تعبیه شود و مانند عضو تازه خانواده گلکسی اس 8، این حسگر ...

همانطور که - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از پیش می دانید، تقریباً با قاطعیت می توان گفت که اسکنر اثر انگشت گلکسی نوت 8 قرار نیست داخل نمایشگر تعبیه شود و مانند عضو تازه خانواده - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گلکسی اس 8، این حسگر به پنل پشتی انتقال خواهد یافت. جدا از مشکلات فنی، اصلی ترین دلیل سامسونگ برای عدم تعبیه اسکنر اثر انگشت در نمایشگر گلکسی نوت 8 را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می توان آمده نبودن این تکنولوژی برای تولید انبوه در ابعاد مورد نیاز کمپانی کره ای دانست.

اگرچه این خبر می تواند برای سامسونگ و طرفدارانش اندکی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مایوس کننده باشد، اما خبر خوش آن است که دیگر زمان زیادی تا فراگیری تکنولوژی مورد اشاره باقی نمانده است. - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کمپانی کوالکام اخیراً از تکنولوژی نسل بعدی سنسورهای اثر انگشت رونمایی کرده که می توان آن را نه تنها زیر نمایشگر موبایل های هوشمند، بلکه تقریباً هرجای دیگری از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دستگاه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تعبیه کرد.

این قطعه جدید که خیلی ساده «سنسورهای اثرانگشت کوالکام» نامیده می شود، تکنولوژی تشخیص اثر انگشت Snapdragon Sense ID کوالکام را یک مرحله به پیش می راند. این سنسور فراصوتی را می توان زیر نمایشگری به قطر 1.2 میلی متر، شیشه ای به قطر 0.8 میلی متر و - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حتی فلزی به قطر 0.525 میلی متر تعبیه کرد. به بیان واضح تر، امکان قرار دادن اسکنر اثر انگشت جدید کوالکام زیر بدنه آلومینیومی پشت موبایل های هوشمند، بدون هیچ مشکلی وجود دارد.

گذشته از امکان تعبیه در هر نقطه از دستگاه، استفاده از تکنولوژی فراصوت مزیتی دیگر نیز دارد؛ این اسکنرهای جدید - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می توانند از میان آب نیز عملکردی دقیق داشته باشند. قطعاً برای - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شما هم پیش آمده که بخواهید با دستان مرطوب از آب یا عرق قفل دستگاه را باز کنید اما موفق نشوید. نسل بعدی سنسورهای کوالکام با امواج صوتی، پژواک پوست کاربر را اسکن می کنند و بنابراین، دیگری رطوبت مشکل ساز نخواهد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شد و حتی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می توانید قفل دستگاه را داخل استخر نیز باز کنید.

در نهایت سنسورهای اثرانگشت تازه کوالکام قرار است طی ماه آتی میلادی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای توسعه در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد؛ اما انتظار نمی رود که عرضه محصولات تجاری مجهز به این تکنولوژی تا پیش از نیمه نخست 2018 آغاز شود.

- تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone