🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44223.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

چگونه نسخه بتای عمومی iOS 11 را دانلود کرده و مجددا به iOS 10.3.2 دانگرید کنیم؟

از دیروز نسخه بتای عمومی iOS 11 در اختیار کلیه صاحبان آیفون و آیپد قرار گرفته تا بتوانند آخرین تغییرات نرم افزاری این سیستم عامل را پیش از عرضه رسمی از نزدیک لمس کنند. خیلی ...

از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - دیروز نسخه بتای عمومی iOS - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - 11 در اختیار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - کلیه صاحبان آیفون و آیپد قرار گرفته تا بتوانند آخرین تغییرات نرم افزاری این سیستم عامل را پیش از عرضه رسمی از نزدیک لمس کنند.

خیلی خلاصه بگوییم، اگر iOS 11 را برای آیفون آپدیتی «عالی» بدانیم، هیچ واژه ای به جز «حیرت انگیز» نمی تواند تأثیر آن بر تجربه کار با آیپد را توصیف کند. آخرین نسخه iOS آیپد را به تبلتی فوق العاده تبدیل کرده که هرگز تا به این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - حد کاربردی نبوده است. - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - با در نظر گرفتن این موضوع، چندان مایه تعجب نیست - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - که اگر آیپد داشته باشید بخواهید که طعم تجربه بتای عمومی iOS 11 را بچشید.

اما قبل از اقدام - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - برای این کار، نکاتی هستند که باید به آن ها توجه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - داشته باشید.

پیش از انجام هر کاری، از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - اطلاعات دیوایس تان با آیتونز نسخه پشتیبان تهیه کنید

روی اهمیت این مرحله بسیار تأکید می کنیم. عدم تهیه نسخه پشتیبان به این معناست که شما عملا دارید با تمام اپلیکیشن ها و اطلاعات - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - تان خداحافظی می کنید، و اگر بدون انجام این کار نسخه بتا را نصب - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - کردید باید تقریبا مطمئن باشید که هیچ راهی برای بازگرداندن این اطلاعات نخواهید داشت.

بنابراین بهتر است که قبل از اقدام به هر کاری موبایل یا تبلت تان را به آیتونز متصل کرده و یک نسخه پشتیبان کامل از تمام اطلاعاتش بگیرید.

نصب بتای عمومی iOS 11

انجام این کار بسیار ساده و کاملا بی خطر است. پس از تهیه نسخه پشتیبان، وارد صفحه برنامه بتای وبسایت اپل شوید. اینجا باید اپل آیدی خود را وارد کرده و سپس دیوایس تان را برای دریافت نسخه بتا در سیستم ثبت کنید. پس از پشت سر گذاشتن مراحل ثبت، برای شروع نصب نسخه بتا باید از این لینک بازدید کنید. و به این ترتیب iOS 11 روی دیوایس شما نصب می شود. لذت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - ببرید.

دانگرید از iOS 11 به iOS 10

دانگرید از iOS 11 به iOS 10 آنقدر ساده است که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - شاید باور نکنید. تمامی کاری - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - که باید انجام بدهید اتصال آیفون یا آیپد از طریق کابل به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - کامپیوتر است. وارد آیتونز شده و سپس مثل اسکرین شات پایین، روی دکمه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - Restore Backup کلیک نمایید. با این کار به راحتی آب خوردن می - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - توانید سیستم عامل را از iOS 11 به iOS 10 دانگرید کنید.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران

ضمنا در صورتی که نمی خواهید عضو برنامه بتای اپل باقی مانده و آپدیت های بعدی را دریافت کنید هم کافیست این مسیر را در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - پیش بگیرید:

وارد Settings، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - بخش - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - General و سپس Profiles شده و بعد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - از اشاره روی گزینه iOS Beta Software Profile، آن را به طور کامل حذف کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone