🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44226.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

رکوردشکنی ادامه دارد؛ فروش 1.3 میلیون واحدی گلکسی اس 8 در خاک کره جنوبی

بنابر گزارش های تازه، سامسونگ توانسته 1.3 میلیون واحد از پرچمدار سال 2017 خود را در خاک کره جنوبی به فروش برساند؛ گفته می شود که با این فروش گلکسی اس 8 و اس 8 ...

بنابر گزارش های تازه، سامسونگ توانسته 1.3 میلیون واحد از پرچمدار سال 2017 خود را در خاک کره جنوبی به فروش برساند؛ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گفته می شود که با این فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، تمام رکوردهای فروش پیشین سامسونگ در این کشور شکسته شده اند.

در حال حاضر تخمین زده می شود که به صورت روزانه، 11 هزار الی 12 هزار واحد از دو مدل اس 8 و اس 8 پلاس به فروش می رود و هیچ موبایل دیگری قادر به دستیابی به چنین موفقیتی در کره جنوبی نبوده است. این موفقیت همچنین سبب شده تا ارزش سهام سامسونگ الکترونیکس در روز دوشنبه به بیشتری حد خود، یعنی 2123 دلار به ازای هر سهم برسد.

اگرچه هیچکس نمی تواند پیروزی سامسونگ در کره را زیر سوال ببرد، اما اوضاع ممکن است در ابعاد بین المللی اندکی متفاوت باشد. طی ماه گذشته و بنابر آخرین آمار، سامسونگ موفق به فروش 5 - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - میلیون واحد از گلکسی اس 8 شده بود که نسبت به فروش 7 الی 9 میلیون - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گلکسی اس 7 و اس 7 پلاس در همین بازه زمانی، کمتر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - است.

با این همه، هنوز زمان زیادی تا پایان سال - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - جاری میلادی باقی مانده و کمپانی سامسونگ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هم قرار نیست به کمپین تبلیغاتی خود برای گلکسی اس 8 استراحت دهد. در واقع برای حفظ این موفقیت و افزایش آن، سامسونگ قصد دارد دو عضو اخیر خانواده گلکسی اس را در رنگ های تازه به بازار عرضه کند. علاوه بر این، طی ماه های آتی باید منتظر نسخه ریفربیش نوت 7 و نیز گلکسی نوت 8 بود که قطعاً به سامسونگ در رقابت با مدل های جدید آیفون یاری می رسانند.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوگون نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوبید؟ سایت ***** لباسشویی جنرال الکتریک FTU-4811 شما را با ارزانترین قیمت و بهترین گارانتی مراغه آذربایجان شرقی گلشهر تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone