🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44215.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

افشای اطلاعات و رندرهای تازه از گلکسی نوت 8؛ باتری 3300 میلی آمپری و رم 6 گیگابایتی

به تازگی سه رندر جدید از گلکسی نوت 8 در فضای مجازی و از سوی منابع چینی منتشر شده که نشان می دهد فبلت مورد انتظار سامسونگ، شباهت های غیرقابل انکاری به گلکسی اس 8 ...

به تازگی سه رندر جدید از گلکسی نوت 8 در فضای مجازی و از سوی منابع چینی منتشر شده که نشان می دهد فبلت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مورد انتظار سامسونگ، شباهت های غیرقابل انکاری به گلکسی اس 8 و اس 8 پلاش داشته و از طراحی بدون حاشیه به همراه Infinite Display که در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دو طرف شکلی خمیده به خود گرفته بهره می برد؛ این نمایشگر نیز درست مانند خانواده گلکسی اس 8، نرخ ابعاد نامتعارف 18.5:9 را به نمایش در خواهد آورد.

در این - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رندرها می توان دکمه فیزیکی هوم را در مقابل مشاهده کرد و حدس می زنیم که اسکنر اثر انگشت هم در پشت جای گرفته است, علاوه بر این، دکمه مخصوص دستیار دیجیتالی بیکسبی هم در گوشه پایینی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و سمت چپ نمایشگر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به چشم می خورد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

همین منبع چینی، علاوه بر رندهای مورد اشاره، برخی از مشخصات سخت افزاری نوت 8 را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نیز افشا کرده است. اگر اطلاعات تازه صحت داشته باشند، گلکسی نوت 8 با نمایشگر 6.3 - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اینچی AMOLED به دست مشتریان می رسد و اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895 خود سامسونگ، قلب تپنده دستگاه خواهند بود. از دیگر مشخصات افشایی می توان به 6 گیگابایت حافظه رم، باتری 3300 میلی آمپری و دوربینی دوگانه با دو سنسور 12 مگاپیکسلی اشاره کرد که از لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می کند.

از طرف - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دیگر، گفته می شود که دستگاه در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی به بازار می آید، از استایلوس «بهبود یافته» S Pen بهره می - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برد و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با DeX سامسونگ که همراه با خانواده گلکسی اس 8 عرضه شد سازگاری دارد. اکثر این اطلاعات، با شایعات و گزارش های قبلی سازگاری دارند اما در برخی خبرها خوانده ایم که فبلت گلکسی نوت 8 با چیپست معرفی نشده اسنپدراگون 836 کوالکام روانه بازار می شود - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و نسخه ای مخصوص از آن برای بازار چین و کره، 8 گیگابایت حافظه رم دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone