🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11534.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

هرآنچه باید درباره پردازنده‌های AMD بدانید

زمانی که AMD فعالیت خود را به عنوان سازنده تراشه برای اینتل شروع کرد، کسی فکر نمی‌کرد که روزی به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مستقل پردازنده در سطح جهان تبدیل شود. این شرکت در سال ...

زمانی که AMD فعالیت خود را به عنوان سازنده تراشه برای اینتل شروع کرد، کسی فکر نمی‌کرد که روزی به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مستقل پردازنده در سطح جهان تبدیل شود. این شرکت در سال ۲۰۰۳ توانست با تولید پردازنده‌های x86_64 وارد عرصه رقابت مستقیم با اینتل شود و تنها در طی چند سال، به عنوان گزینه‌ای دائمی در لیست خریداران قرار بگیرد.

- تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - البته این دو شرکت در پشت پرده با یک دیگر تبادلاتی نیز انجام داده‌اند. اینتل در قبال امکان تولید پردازنده‌های x86 توسط AMD، از مجموعه دستورالعمل x86_64 شرکت AMD استفاده می‌کند. در این مطلب شما را بطور کامل با پردازنده‌های AMD آشنا می‌کنیم.

هر دو تولیدکننده مطرح پردازنده‌های دسکتاپ روی کوچک‌تر کردن معماری ساخت محصولات خود تمرکز دارند؛ زیرا نه تنها موجب - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - می‌شود - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - تا در ابعادی مشابه، قدرت بیشتری را ارائه کرد، بلکه در بهینه‌سازی مصرف انرژی نیز دسترسی چشمگیری دارد. در حال حاضر اینتل کمی از رقابت کوچک‌سازی فرایند تولید پردازنده‌ها عقب مانده است و AMD توانسته گوی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - سبقت را در این زمینه برباید و سهم بیشتری از بازار را نسبت به گذشته به خود اختصاص - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - دهد. همچنین سری رایزن با استقبال بی‌نظیری از سوی خریداران مواجه شده است. اگرچه تعداد محصولات ارائه شده توسط AMD بسیار کمتر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - از اینتل است، اما درک صحیح از جزئیات و توانایی‌های هر کدام از آن‌ها می‌تواند در هنگام خرید اهمیت داشته باشد؛ در نتیجه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - این مقاله قصد دارد ویژگی‌های پردازنده‌های کنونی این شرکت را در کنار برخی از نکات ضروری برای انتخاب صحیح توسط مشتریان شرح دهد.

فهرست مطالب

تفاوت CPU و APU و نام‌گذاری پردازنده‌ها

در هنگام خرید محصولات AMD متوجه خواهید شد که پردازنده‌های این شرکت با دو نام CPU و APU در بازار موجود هستند؛ اما نام دوم تنها ترفندی تبلیغاتی به شمار می‌رود که از سوی سازنده به پردازنده‌های دارای گرافیک مجتمع رادئون تعلق گرفته است. بیشتر خریداران رایانه‌های دسکتاپ از کارت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - گرافیک مجزا استفاده خواهند کرد، در نتیجه بهره‌گیری از گرافیک داخلی توسط پردازنده امری چندان ضروری محسوب نمی‌شود؛ اگرچه می‌تواند در استفاده‌های رومزه موجب بکارگیری کمتر کارت گرافیک شود.

APU تنها ترفندی تبلیغاتی به شمار می‌رود که از سوی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - AMD به پردازنده‌های دارای گرافیک - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - مجتمع رادئون تعلق گرفته است.

نام پردازنده‌های سری رایزن از ترکیب برند، شماره - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - SKU و به طور معمول یک پسوند در انتها تشکیل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - شده است. SKU به شماره‌ای چهار رقمی اطلاق می‌شود که مدل و سری پردازنده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - را مشخص می‌کند. اگرچه تاکنون چهار نسل از - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - پردازنده‌های رایزن به بازار معرفی شده‌اند، اما در نام‌گذاری شاهد پنج سری از آن‌ها هستیم که به ترتیب از ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ را شامل می‌شوند. دلیل بیشتر بودن تعداد سری‌ها این است که نسل رایزن ۳ از دو سری ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ برای محصولات خود استفاده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - کرده است که اولین سری گفته شده تنها به APU‌ها تعلق دارد و تنها در دسترس سازندگان لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های پیش ساخته است. پس اولین رقم از شماره SKU نشان‌دهنده سری محصول است و در ادامه دومین رقم می‌تواند میزان قدرت پردازنده را نشان دهد و هرچه بیشتر باشد، طبیعتا بهتر خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان

پسوندهای مورد استفاده در نام‌گذاری پردازنده‌های AMD نشانگر قابلیت‌های خاص هر کدام هستند که در جدول زیر می‌توانید توضیح مربوط به هر یک را مشاهده کنید:

پسوندتوضیح
Gدارای گرافیک مجتمع رادئون Vega
GEدارای گرافیک مجتمع رادئون Vega اما با توان مصرفی کمتر
Xپردازنده دسکتاپ با فرکانس پایه بالاتر
XTپردازنده دسکتاپ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - با فرکانس پایه بالاتر و عملکرد بهتر از - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - X
Sپردازنده دسکتاپ کم مصرف با گرافیک مجتمع رادئون Vega
Hپردازنده لپ‌تاپ قدرتمند با گرافیک مجتمع رادئون Vega
HSپردازنده لپ‌تاپ قدرتمند با گرافیک مجتمع رادئون Vega و توان مصرفی کمتر
Uپردازنده لپ‌تاپ با توان مصرفی و فرکانس پایه کمتر
AFپردازنده‌های نسل اول رایزن با معماری بهبود یافته ۱۲ نانومتری

پردازنده‌های سری رایزن

سری رایزن شامل محبوب‌ترین پردازنده‌های AMD از ابتدای فعالیتش تاکنون می‌شود. پس از چندین سال حضور - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - کم رنگ در بازار پردازنده‌های دسکتاپ، AMD معماری جدید Zen را به محصولات خود آورد که موجب تحول عظیم در میزان فروش آن‌ها شد. سری رایزن پس از معرفی در سال ۲۰۱۷ به رقیب اصلی سری Core اینتل تبدیل شد و اکنون چهار نسل از عرضه اولین تراشه‌های آن می‌گذرد.

همانند پردازنده‌های اینتل، سری رایزن نیز در چهار رده ۳، ۵، ۷ و ۹ به بازار عرضه شده است. مدل‌های کنونی از معماری ۷ نانومتری بهره می‌گیرند که براساس فرایند ساخت شرکت TSMC ساخته می‌شوند؛ درحالی که محصولات اینتل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - هنوز - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - از معماری ۱۰ و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - ۱۴ نانومتری استفاده می‌کنند. همین مسئله - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - موجب شده است تا محصولات AMD بتوانند با قیمت کمتر عملکرد مشابه یا حتی بهتری از پردازنده‌های اینتل از خود نشان دهند و مصرف انرژی بهینه‌تری نیز داشته باشند.

پردازنده‌های رایزن ۳

رایزن ۳ ارزان‌ترین رده پردازنده‌های سری خود محسوب می‌شود و گزینه مناسبی برای رایانه‌های پایین‌رده با بودجه محدود هستند. همچنین قدرت مناسب آن‌ها موجب می‌شود تا گزینه نسبتا معقولی برای رایانه‌های مخصوص بازی هم باشند؛ اگرچه نباید - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - انتظار بسیار بالایی مخصوصا در عناوینی با نیاز پردازشی بالا مثل بازی‌های استراتژیک از آن داشت.

رایزن ۳ گزینه مناسبی برای رایانه‌های پایین‌رده با بودجه محدود است.

خریداران محصولات کنونی سری رایزن ۳ با محدودیت‌هایی مواجه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - هستند. پردازنده‌های رده ۴۰۰۰ تنها با گرافیک مجتمع به صورت APU برای شرکت‌ها در دسترس قرار دارند و برای خرده فروشی نیز در نظر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - گرفته نشده‌اند. در سری ۵۰۰۰ تنها دو APU براساس جدیدترین معماری وجود دارد و اگر کاربران بخواهند از پردازنده‌های بدون گرافیک استفاده کنند، گزینه‌ای جز خرید محصولات رده ۳۰۰۰ مبتنی بر معماری قدیمی‌تر Zen 2 ندارند. به نظر می‌رسد که AMD قصد دارد گرافیک مجتمع را به یک استاندارد برای رایزن ۳ تبدیل کند زیرا بیشتر محصولات این سری در رایانه‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به کارت گرافیک - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - مجزا - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - مجهز نیستند.

اگر بخواهید بهترین پردازنده این سری را خریداری کنید، Ryzen 3300X گزینه اصلی محسوب می‌شود؛ اما درحال حاضر تنها در دسترس تولیدکنندگان رایانه و لپ‌تاپ قرار دارد و در ادامه سال جاری میلادی وارد بازار خرده فروشی‌ها خواهد شد. در نتیجه بهترین مدل کنونی Ryzen 3 3300X است که امکان خرید آن وجود دارد. از مشخصات اصلی این مدل می‌توان به ۴ هسته، ۸ رشته، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - فرکانس - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - کاری ۳.۸ گیگاهرتز، بیشینه فرکانس ۴.۳ گیگاهرتز، ۱۶ مگابایت حافظه کش L3، پشتیبانی از حافظه رم DDR4 با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز و توان مصرفی ۶۵ وات اشاره کرد.

پردازنده‌های رایزن ۵

رایزن ۵ سری میان‌رده پردازنده‌های دسکتاپ AMD محسوب می‌شود - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - که می‌تواند عملکرد خوبی را در کنار قیمت معقول برای خریداران فراهم کند - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - و گزینه‌ای مناسب برای بیشتر طیف‌های کاربران خواهد بود. پردازنده‌های این سری را می‌توان در ورک‌استیشن‌های - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - اقتصادی یا سیستم‌های مخصوص بازی معمولی روبه بالا مورد استفاده قرار داد. همچنین بهبودهای صورت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - گرفته در این سری موجب شده است تا عملکرد تک هسته‌ای مشابه با نمونه‌های گران قیمت از خود نشان دهد.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان

درحال حاضر تنها یک پردازنده از سری ۵۰۰۰ برای رایزن ۵ از سوی AMD عرضه می‌شود و در ادامه امسال نیز دو APU به آن‌ها افزوده خواهند شد. Ryzen 5 5600X فعلا تنها گزینه در دسترس است که به ۸ هسته در کنار ۱۲ رشته، فرکانس پایه ۳.۷ گیگاهرتز، بیشینه فرکانس ۴.۶ گیگاهرتز، حافظه کش ۳۲ مگابایتی L3، پشتیبانی از حافظه رم با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - و توان مصرفی ۶۵ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - وات مجهز شده است.

پردازنده‌های رایزن ۷

اگر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - می‌خواهید عملکرد خیره‌کننده‌ای را در اختیار داشته باشید اما نمی‌خواهید تمام بودجه خود را صرفه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - پردازنده کنید، رایزن ۷ مناسب شما خواهد بود.

رایزن ۷ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - در گذشته به عنوان سری پرچمدار AMD برای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - رایانه‌های خانگی محسوب می‌شد که عملکرد بالایی را از خود نشان می‌دهد. می‌توان از این سری برای ساخت ورک‌استیشن‌ها، رایانه‌های مخصوص بازی حرفه‌ای و سیستم‌های تولید محتوا استفاده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - کرد. اگر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - می‌خواهید عملکرد خیره‌کننده‌ای را در اختیار داشته باشید اما نمی‌خواهید تمام بودجه خود را صرفه پردازنده کنید، رایزن ۷ مناسب شما خواهد بود.

سری مذکور هم مانند رایزن ۵ تنها از یک CPU و دو APU بهره می‌برد. Ryzen 7 5800X مدل بدون گرافیک مجتمع - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - است که ۸ هسته، ۱۶ رشته، فرکانس پایه ۳.۸ گیگاهرتز، بیشینه فرکانس ۴.۷ گیگاهرتز و توان مصرفی ۱۰۵ وات را ارائه می‌دهد. سایر مشخصات آن تقریبا مشابه با سری ارزان‌تر از خود است، اما افزایش توان مسئله‌ای است که هنگام انتخاب پاور متناسب باید مد نظر قرار گیرد.

پردازنده‌های رایزن ۹

رایزن ۹ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - برای کاربرانی در نظر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - گرفته شده است که قصد دارند حداکثر قدرت یک رایانه شخصی را در اختیار داشته باشند. این سری اکنون به عنوان پرچمدار پردازنده‌های دسکتاپ AMD شناخته می‌شود و می‌تواند از پس سنگین‌ترین امور پردازشی بربیاید. از آن جایی که کسی معمولاً چنین - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - پردازنده‌هایی را به تنهایی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - و بدون کارت گرافیک مجزا مورد استفاده قرار نمی‌دهد، AMD نیز از ارائه APU برای سری مذکور خودداری کرده است.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان

علاقه‌مندان دو پردازنده در سری رایزن ۹ در اختیار دارند که یکی از آن‌ها با ۱۲ هسته و ۲۴ رشته و دیگری با ۱۶ هسته و ۳۲ رشته عرضه می‌شود. Ryzen 9 5950X مدل قدرتمندتر و گران‌تر است که از فرکانس پایه ۳.۴ گیگاهرتز، بیشینه فرکانس ۴.۹ گیگاهرتز، حافظه ۶۴ مگابایتی L3 و توان مصرفی ۱۰۵ وات بهره می‌برد.

پردازنده‌های سری رایزن تردریپر (Threadripper)

پردازنده‌های قدرتمند AMD تنها به رایزن ۹ محدود نمی‌شوند و سری قوی‌تر تردریپر می‌تواند عملکرد بسیار بهتری از خود نشان دهد؛ به طوری که لقب پرقدرت‌ترین پردازنده دسکتاپ را یدک می‌کشد. در این سری دیگر شاهد محدود شدن توان مصرفی به ۱۰۵ وات نیستیم و برخی از مدل‌های آن از توان ۲۸۰ واتی بهره می‌گیرند که وظیفه تامین انرژی ۳۲ هسته - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - تا ۶۴ هسته را برعهده دارد. ابعاد پردازنده‌های تردریپر نیز - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - نسبت به سایر محصولات دسکتاپ AMD بزرگ‌تر است که - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - امکان قرارگیری قطعات سیلیکونی و هسته‌های بیشتر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - را فراهم کرده است.

ابعاد پردازنده‌های تردریپر نیز نسبت به سایر محصولات دسکتاپ AMD بزرگ‌تر است که امکان قرارگیری قطعات سیلیکونی و هسته‌های - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - بیشتر را فراهم کرده است.

در حال حاضر پردازنده‌های رده ۳۰۰۰ سری تردریپر براساس - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - معماری Zen 2 در دسترس - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - خریداران قرار دارند. محصولات این خانواده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - توسط فرایند تولید ۷ نانومتری TSMC توسعه می‌یابند اما آمدن معماری Zen 3 می‌تواند - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - روح تازه‌ای به آن‌ها ببخشد. مدل 3990X بهترین عضو تردریپر محسوب می‌شود که - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - بیشینه فرکانس ۴.۳ گیگاهرتز را با - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - ۶۴ هسته و ۱۲۸ رشته ارائه می‌کند. مجموع حافظه کش آن هم به ۲۸۸ مگابایت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - می‌رسد. پشتیبانی از حافظه ECC، نسل چهارم - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - اتصال PCIe و اورکلاک برخی از قابلیت‌های مهم پردازنده گفته شده هستند. البته این مدل مانند سایر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - اعضای خانواده خود تنها روی مادربردهایی با سوکت AMD sTRX4 قابل نصب خواهد بود که چندان در بازار قطعات کامپیوتری رایج محسوب نمی‌شود.

پردازنده‌های سری اتلون (Athlon)

محصولات خانواده اتلون جهت رقابت مستقیم با پردازنده‌های سری پنتیوم اینتل وارد بازار شده‌اند که در گذشته رواج بیشتری داشت؛ اما امروز تنها برای پر کردن خلاء موجود در طیف بسیار ارزان قیمت پردازنده‌های دسکتاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. پردازنده‌های اتلون می‌تواند گزینه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - مناسبی برای کاربرانی باشد که قصد دارند با کمترین هزینه رایانه‌ای تنها برای انجام امور روزمره و پردازش‌های فوق سبک جمع کنند. - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - در حال حاضر مدل‌های اتلون تنها به صورت APU قابل تهیه هستند که تصمیم نسبتاً منطقی‌ به نظر می‌رسد؛ زیرا خریداران آن معمولاً علاقه‌ای به تهیه جداگانه کارت گرافیک ندارند. 

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان

دو - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - سری نقره‌ای و طلایی پردازنده‌های اتلون تنها در دسترس تولیدکنندگان رایانه‌های پیش ساخته و لپ‌تاپ قرار دارند و تنها مدل قابل خریداری در خرده‌فروشی‌ها Athlon 3000G است. این - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - محصول مجهز به ۲ هسته، ۴ رشته، فرکانس پایه ۳.۵ گیگاهرتز، حافظه کش ۴ مگابایتی L3 و گرافیک مجتمع Vega 3 است که از حافظه رم DDR4 با حداکثر فرکانس ۲۹۳۳ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند و توان مصرفی آن تنها ۳۵ وات اعلام شده است.

پردازنده‌های سری پرو و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - EPYC

AMD چندین خانواده دیگر از پردازنده‌های قدرتمند یا کم مصرف را درون سبد محصولات خود قرار داده است که تنها توسط شرکت‌ها و سازندگان قطعات الکترونیکی قابل خریداری هستند. اگرچه استراتژی‌های اتخاذ شده برای مشتریان معمولی و خرده‌فروشی در سال‌های اخیر موجب موفقیت AMD شده است، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - اما رهیافت‌های متفاوتی نیز برای سلطه بر بازار پردازنده‌های سازمانی مورد نیاز است تا بتوان سلطه اینتل را برای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - بار دیگری به چالش کشید.

AMD Pro به عنوان برندی مادر برای چندین سری از پردازنده‌های این شرکت محسوب می‌شود. تمامی خانواده‌های رایزن، تردریپر و اتلون از سری پرو جداگانه نیز بهره می‌برند که تمرکز سازنده در آن‌ها روی حفظ امنیت بوده است. قابلیت‌های مهم مانند Memory Gaurd برای رمزنگاری همزمان حافظه پردازنده یا Shadow Stack برای محافظت از سخت افزار در مقابل حملات در چنین محصولاتی قرار دارند. پشتیبانی پیشرفته سازمانی و برخی ویژگی‌ها در سطح سیستم عامل سایر مواردی هستند که صاحبان سری پرو از آن‌ها بهره‌مند می‌شوند.

حتی با نادیده گرفتن آینده درخشان پردازنده‌های AMD، مشتریان می‌توانند در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - میان مدل‌های فعلی نیز - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - گزینه‌هایی با ارزش خرید بسیار بالا مانند پردازنده‌های سری رایزن ۵ پیدا کنند. 

پردازنده های - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - مخصوص سرور AMD در سری Epyc قرار می‌گیرند و تنها به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - سازمان‌هایی با نیازهای مرتبط فروخته می‌شوند. پردازنده‌های این خانواده قادر هستند تا عملکرد مدل‌های تردریپر را با توجه به ضرورت‌های موجود در سرورها ارائه دهند. دو رده 7002 و 7003 توسط AMD ارائه شدند که اولی براساس معماری Zen 2 و دیگری بر پایه Zen 3 ساخته شده اند. بیشینه توان مصرفی آن‌ها ۲۸۰ وات است و حداکثر از ۶۴ هسته و ۱۲۸ رشته بهره می‌برند.

مدل‌های یکپارچه از پردازنده‌های رایزن و Epyc نیز توسط AMD برای مشتریان سازمانی عرضه شده‌اند که مصرف انرژی کمتری دارند و فضای کوچک‌تری هم اشغال می‌کنند. - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - رده‌های 7001 تا 7003 برای خانواده Epyc معرفی شدند که به ترتیب از نسل‌های مختلف - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - معماری Zen استفاده می‌کنند. همچنین سری‌ R با تمرکز بر عملکرد و سری G با - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - تمرکز بر مصرف بهینه جهت یکپارچه‌سازی چندین پردازنده وجود دارند.

آینده پردازنده‌های AMD

به نظر می‌رسد که AMD استراتژی مناسبی برای سال‌های آتی اتخاذ کرده است و از آمادگی کافی برای رقابت در بازار پردازنده‌های دسکتاپ برخوردار خواهد بود. همچنین مدل‌های - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - کمتری - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - توسط این شرکت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - نسبت به اینتل عرضه می‌شود که فرایند انتخاب از سوی مشتریان را کمی آسان‌تر می‌کند و به مرور درحال افزایش محبوبیت در میان کاربران است. با وجود کمبود جهانی پردازنده و تراشه، AMD قصد ندارد سرعت توسعه محصولات خود را کاهش دهد - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - و TSMC هم اعلام کرده است که در حال کار روی فرایند تولید ۴ و ۳ نانومتری برای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - سال ۲۰۲۲ و ۲ نانومتری برای بعد از آن خواهد بود. 

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان

دور از ذهن نیست که AMD هم - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - از فناوری تولید پیشرفته‌تر و کوچک‌تری در محصولات آینده خود بهره بگیرد و بتواند عملکرد بهتری را همراه با مصرف انرژی بهینه‌تر ارائه کند؛ آن هم در شرایطی که اینتل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خرمدره استان زنجان - به سختی در حال مهاجرت به سوی فرایند تولید ۷ نانومتری است. حتی با نادیده گرفتن آینده درخشان پردازنده‌های AMD، مشتریان می‌توانند در میان مدل‌های فعلی نیز گزینه‌هایی با ارزش خرید بسیار بالا مانند پردازنده‌های سری رایزن ۵ پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone