🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11531.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

نسخه بتا واتس‌اپ دسکتاپ برای ویندوز و مک او اس منتشر شد

مدت‌هاست واتس‌اپ نسخه بتای برنامه‌اش را برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید منتشر کرده و قابلیت‌های جدید را از طریق آن‌ها آزمایش می‌کند. اما حالا این پیام‌رسان تصمیم گرفته چنین رویکردی را برای کاربران دسکتاپ ...

مدت‌هاست واتس‌اپ نسخه بتای برنامه‌اش را برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید منتشر کرده و قابلیت‌های جدید را از طریق آن‌ها آزمایش می‌کند. اما حالا این - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آمل استان مازندران - پیام‌رسان تصمیم گرفته چنین رویکردی را برای کاربران دسکتاپ در پیش بگیرد و واتس‌اپ دسکتاپ بتا را منتشر کند.

طبق گزارش WABetaInfo، واتس‌اپ با - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آمل استان مازندران - بتای عمومی پیام‌رسانش می‌تواند قابلیت پشتیبانی از چندین دستگاه را بهبود دهد و همچنین تیم توسعه‌دهنده بازخورد بیشتری از کاربران دریافت کند.

کاربرانی که در برنامه بتا ثبت نام می‌کنند، بطور رسمی جزو آزمایش‌کنندگان این پیام‌رسان می‌شوند و تمام بروزرسانی‌های بتا را به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آمل استان مازندران - صورت خودکار دریافت می‌کنند. در حال حاضر جدیدترین نسخه برای کاربران عمومی ۲.۲۱۳۳.۱ است.

در این نسخه کاربران در هنگام ضبط پیام‌های صوتی تجربه جدیدی خواهند داشت. کاربران نه تنها می‌توانند شکل موج را در هنگام - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آمل استان مازندران - ضبط صدا ببینند، بلکه امکان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آمل استان مازندران - توقف این فرایند و گوش دادن به آن پیش از ارسال هم برایشان فراهم شده است. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آمل استان مازندران - به گفته WABetaInfo، واتس‌اپ در حال توسعه چنین قابلیتی برای کاربران iOS است.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر آمل استان مازندران

در صورتی که کاربران در هنگام استفاده از واتس‌اپ دسکتاپ بتا با مشکلی روبه‌رو شوند، می‌توانند از طریق تنظیمات و ارتباط با ما، چنین موضوعی را گزارش کنند. افراد باید یک اسکرین‌شات برای تیم توسعه‌دهنده بفرستند تا این تیم متوجه باگ موجود در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آمل استان مازندران - برنامه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آمل استان مازندران - شود.

واتس‌اپ در کنار انتشار واتس‌اپ دسکتاپ بتا، می‌خواهد در آینده نزدیک برنامه‌اش را برای کاربران آیپد هم منتشر کند. علاوه بر این، باید منتظر قابلیت استفاده از یک اکانت در چندین دستگاه هم باشیم. با این ویژگی کاربران برای استفاده از واتس‌اپ روی پلتفرم‌های مختلف دیگر نیازی به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آمل استان مازندران - اتصال گوشی خود به اینترنت نخواهند داشت.

مدت‌هاست واتس‌اپ روی چنین قابلیتی کار می‌کند و حتی در اختیار کاربران نسخه بتا هم قرار گرفته، اما هنوز نمی‌دانیم چه زمانی این ویژگی به صورت پایدار برای تمام کاربران منتشر می‌شود. شاید تا پیش از پایان ۲۰۲۱ بتوان چنین قابلیتی را تجربه کرد.

برای دانلود واتس‌اپ بتا برای ویندوز روی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آمل استان مازندران - این لینک و برای مک او اس روی این لینک کلیک کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone