🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  3. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  4. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40181.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اپل در حال توسعه آیفون SE 2 برای سال ۲۰۱۸ است

به نظر می رسد که اپل قصد دارد آیفون ۴ اینچی خود را در نیمه ابتدایی سال آینده آپدیت کرده و روانه بازار سازد. آیفون SE 2 گویا توسط شرکت مورد اعتماد اپل یعنی Wriston ...

به نظر می رسد که اپل قصد دارد آیفون ۴ اینچی خود را در نیمه ابتدایی سال آینده آپدیت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کرده و روانه بازار سازد. آیفون SE - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - 2 گویا توسط شرکت مورد اعتماد اپل یعنی Wriston قرار است - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ساخته شود.

ابتدای امسال ورژن کنونی آیفون SE توسط همین شرکت در هند - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - توسعه یافت. علی رغم تقاضای بالای مردم - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این کشور برای خرید اسمارتفون، اما درآمد اندک هندی ها سبب می شود تا - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - عمده خریداران آیفون به سراغ مدل های قدیمی تر و یا مدل ارزان قیمت SE بروند.

مدل امروزی آیفون SE که ظاهری مشابه با آیفون 5s دارد توسط چیپست - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - A9 تامین قدرت می شود، همان چیپستی که در آیفون ۶ اس و - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ۶ اس پلاس مورد استفاده قرار گرفت. این موبایل ۲ گیگابایت رم دارد و به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی نیز مجهز شده در حالی که هنوز تاچ آیدی و - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - جک هدفون ۳.۵ میلی متری روی آن دیده می شود. با حافظه های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، قیمت پایه آن ۳۴۹ دلار است.

اما در مورد مدل سال آینده باید گفت که نمایشگر همان ۴ اینچ باقی می ماند و چیپست A10 روی آن قرار می گیرد. ۲ گیگابایت رم همراه با حافظه های ۳۲ و ۱۲۸ - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گیگابایتی گزینه های جدید هستند در حالی که دوربین ها ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی خواهند بود. باتری نیز کمی بزرگتر شده و ۱۷۰۰ میلی آمپری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone