🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31549.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گوشی اقتصادی ویوو Y89 با اسنپدراگون 626 معرفی شد

ویوو Y89 بی سر و صدا معرفی شد و در وب سایت رسمی این شرکت چینی برای فروش قرار گرفته است. این گوشی اقتصادی به یک صفحه نمایش ۶.۲۶ اینچی LCD با رزولوشن +FHD و چیپست اسنپدراگون ...

ویوو Y89 بی سر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پاوه استان کردستان - و صدا - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پاوه استان کردستان - معرفی شد و در وب سایت رسمی این شرکت چینی برای فروش قرار گرفته است. این گوشی اقتصادی به یک صفحه نمایش ۶.۲۶ اینچی LCD با رزولوشن +FHD و چیپست اسنپدراگون 626 مجهز شده است.

بالای نمایشگر این موبایل یک بریدگی به چشم می‌خورد که محل قرارگیری دوربین سلفی و سنسور‌های دیگر به شمار می‌رود. در این گوشی یک چیپست اسنپدراگون 626 تعبیه شده که ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه‌ داخلی برای پردازش در اختیار دارد. کاربر می‌تواند با استفاده از کارت حافظه‌ microSD، میزان حافظه‌ی آن را به ۲۵۶ گیگابایت برساند.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پاوه استان کردستان

در بدنه‌ی پشتی این موبایل آرایه‌ دوربینی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پاوه استان کردستان - دوگانه تعبیه شده که از یک سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و حسگر عمقی ۲ مگاپیسکلی  تشکیل می‌شود. در بریدگی بالای نمایشگر این موبایل، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته که نقش دوربین سلفی را ایفا می‌کند.

ویوو Y89 ابعادی معادل ۱۵۴ میلیمتر در ۷۵ میلیمتر دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پاوه استان کردستان - و ضخامتی ۷.۸۹ برایش درنظر گرفته شده است. این موبایل ۱۴۹.۳ گرم وزن دارد و به یک - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پاوه استان کردستان - باتری ۳۲۶۰ میلی آمپر ساعتی نیز مجهز شده است.

پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو از دیگر مشخصات این موبایل محسوب می‌شود. ویوو سعی کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پاوه استان کردستان - از طراحی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پاوه استان کردستان - گرادیان برای بدنه‌ی پشتی نسخه‌ی بنفش و آبی این موبایل استفاده کند اما طرافدارن - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پاوه استان کردستان - مدل‌های کلاسیک می‌توانند نسخه‌ی به رنگ مشکی را خریداری کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پاوه استان کردستان

این موبایل قیمتی معادل ۲۶۶ دلار دارد و فعلاً کاربران چینی می‌توانند با مراجعه به این سایت یا بهره گیری از سرویس Aliexpress آن را خریداری کنند.

البته ویوو قصد دارد در آینده‌ای نزدیک از یک گوشی جدید با طراحی منحصر به فرد رونمایی کند و افشاگران مدعی شده‌اند که تا به حال تلفن هوشمندی با این طراحی وارد بازار نشده است. اطلاعات بیشتری از این تلفن هوشمند منتشر نشده و تنها با اسم رمز واتردراپ - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پاوه استان کردستان - شناخته می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone