🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14574.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

تبلت ایسوس Adolpad 10 Pro با قیمت ۲۵۰ دلار معرفی شد

جدیدترین تبلت ایسوس از راه رسید. این محصول که ایسوس Adolpad 10 Pro نام دارد، با قیمت ۲۴۷ دلار در چین فروخته می‌شود. این محصول جدید از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی IPS با رزولوشن فول اچ ...

جدیدترین تبلت ایسوس از راه رسید. این محصول که ایسوس Adolpad 10 Pro نام دارد، با قیمت ۲۴۷ دلار در چین فروخته می‌شود.

این محصول جدید از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی IPS با رزولوشن - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بهشهر استان مازندران - فول اچ دی پلاس بهره می‌برد و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ دارد. ایسوس برای این تبلت از چیپ مدیاتک ۸۱۸۳ استفاده کرده که توسط - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بهشهر استان مازندران - ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

چیپ مدیاتک ۸۱۸۳ که اواخر سال ۲۰۱۹ - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بهشهر استان مازندران - معرفی شد، با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری توسعه پیدا کرده و ۸ هسته پردازشی دارد. ۴ هسته این تراشه از نوع Cortex-A73 و ۴ هسته دیگر آن Cortex-A53 هستند. - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بهشهر استان مازندران - این چیپ همچنین از پردازشگر گافیکی Mali-G72 MP3 بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بهشهر استان مازندران

در بخش دوربین شاهد استفاده از سنسور ۸ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED روی پنل پشتی ایسوس Adolpad 10 Pro هستیم. کاربران برای تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی به یک سنسور ۵ مگاپیکسلی دسترسی دارند.

این تبلت جدید ایسوس ضخامتی برابر ۸.۴ میلی‌متر دارد و وزنش به ۵۴۰ گرم می‌رسد. درون این محصول یک باتری ۷۳۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار گرفته که طبق گفته کمپانی سازنده، تا ۶ ساعت شارژدهی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بهشهر استان مازندران - دارد. همانطور که می‌توان انتظار داشت، این دستگاه از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد و همچنین پورت USB-C دارد.

پیش فروش این محصول از امروز در چین آغاز شده و با پرداخت ۲۴۷ دلار در - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بهشهر استان مازندران - اختیار خریداران - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بهشهر استان مازندران - قرار - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بهشهر استان مازندران - می‌گیرد.

- تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بهشهر استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone