🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10633.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S22 اولترا احتمالا با اسلات مخصوص قلم S Pen معرفی می‌شود

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار، احتمالاً گوشی گلکسی S22 اولترا با قابلیت پشتیبانی از S Pen و اسلات مخصوص قرارگیری این قلم هوشمند معرفی خواهد شد. سامسونگ گلکسی اس ...

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار، احتمالاً گوشی گلکسی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشمر استان خراسان - S22 - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشمر استان خراسان - اولترا با قابلیت پشتیبانی از S Pen و اسلات مخصوص قرارگیری این قلم هوشمند معرفی خواهد شد.

سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا را به‌عنوان نخستین گوشی سری گلکسی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشمر استان خراسان - اس با قابلیت پشتیبانی از قلم دیجیتالی S Pen عرضه کرد. طبق اطلاعات منتشرشده در یک منبع افشا کننده اطلاعات با نام Ice Universe، احتمالا گلکسی S22 اولترا نیز از این قلم دیجیتالی پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشمر استان خراسان - می‌کند. ولی ظاهرا کاربران در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشمر استان خراسان - صورت خرید این موبایل و تمایل برای استفاده از قلم دیجیتالی، دیگر نیازی به کیف مخصوص قرار دادن موبایل نخواهند داشت و می‌توانند قلم هوشمند را به‌راحتی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشمر استان خراسان - در اسلات - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشمر استان خراسان - مخصوص قرارگیری در کنار گلکسی اس 22 اولترا قرار بدهند.

به نظر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشمر استان خراسان - می‌رسد گلکسی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشمر استان خراسان - S22 اولترا درست مانند گلکسی نوت ۲۰ اولترا با نمایشگر ۱۹.۳:۹ عرضه می‌شود (گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ دارای نمایشگر ۲۰:۹ هستند). به همین دلیل عرض آن برای ایجاد شکاف قلم دیجیتالی به‌اندازه کافی عریض است در ضمن احتمالاً لبه‌های این گوشی کمتر از گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ گرد است، اما مثل لبه های گوشی‌های سری گلکسی نوت کاملاً هم مربع نیست.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشمر استان خراسان

به نظر می‌رسد که گلکسی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشمر استان خراسان - اس ۲۲ اولترا باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که ظرفیت آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت از ظرفیت باتری گلکسی نوت ۲۰ اولترا بیشتر و برابر با ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۱ اولترا است.

متأسفانه برای اینکه ببینیم گلکسی اس ۲۲ اولترا مجهز به شکاف قلم دیجیتالی است یا خیر، باید چند ماه دیگر منتظر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشمر استان خراسان - بمانیم. درصورتی‌که این شکاف در بهترین پرچم‌دار ۲۰۲۰ سامسونگ وجود داشته باشد، از این پس کاربران گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ دیگر هیچ مشکلی در رابطه با استفاده از S Pen - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کاشمر استان خراسان - نخواهند داشت. طبق اطلاعات منتشرشده احتمالاً پرچم‌داران ۲۰۲۲ سامسونگ ژانویه ۲۰۲۲ (اوایل دی تا اوایل بهمن) رونمایی و معرفی می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone