🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30721.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک عینک‌ واقعیت افزوده توسعه می‌دهد

فیسبوک تاکنون علاقه‌ی زیادی به واقعیت افزوده نشان داده اما تا به حال محصولی بر اساس آن تولید نکرده است. حال این شرکت قصد دارد نخستین عینک‌ واقعیت افزوده خود را توسعه دهد. سرپرست بخش ...

فیسبوک تاکنون علاقه‌ی زیادی به واقعیت افزوده نشان داده اما تا به حال محصولی بر اساس آن تولید نکرده است. حال این شرکت قصد دارد نخستین عینک‌ واقعیت افزوده خود را توسعه دهد.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان

سرپرست بخش واقعیت افزوده فیسبوک Ficus Kirkpatrick در محاسبه‌ای اعلام نمود که این شبکه اجتماعی در حال ساخت چنین محصولی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - است و در این باره خاطر نشان کرد:

«ما در حال ساخت سخت افزار‌هایی این چینی هستیم و می‌خواهیم آنها را کم کم به واقعیت تبدیل کنیم. ما باور داریم که باید نقش خود در توسعه‌ی چنین محصولاتی را ایفا کنیم.»

با این وجود وی درباره‌‌ی مشخصات، نحوه‌ی کارکرد یا ظاهر این محصول اطلاعات دیگری ارائه نکرد اما احتمالاً فیسبوک محصول دیگری با تکنولوژی واقعیت افزوده در دست ساخت دارد و در آینده‌ آن را معرفی خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان

فیسبوک سال ۲۰۱۴ میلادی با پرداخت ۲ میلیون دلار شرکتی فعال در حوزه‌ی تولید هدست‌های واقعیت مجازی را خریداری کرد و تا به حال عینک‌های واقعیت مجازی زیادی عرضه کرده است.

با این وجود «مارک زاگربرگ» بنیانگذار شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک، علاقه‌ی زیادی به عینک‌ واقعیت افزوده نشان داده و در صحبت‌هایش بارها به آن اشاره کرده است. برای مثال - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - زاگربرگ در کنفراس مطبوعاتی F8 سال ۲۰۱۷ مدعی شد که ۱۰ سال دیگر، تکنولوژی واقعیت مجازی و افزوده در یک قاب عینک جای می گیرند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان

شهریور ماه سال گذشته، پتنتی از کمپانی فیسبوک منتشر شد که عینک‌هایی با نام near-eye display به معنی نمایشگر نزدیک چشم را توصیف می‌کرد.

بر اساس این پتنت، عینک‌های مذکور به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - نمایش دنیای واقعی در کنار المان‌هایی ساخته شده توسط کامپیوتر اختصاص داشتند و قرار بود این فریم‌ها یا تصاویر را نزدیک چشم‌های کاربر به نمایش بگذارند.

پتنت یاد شده مشخص می‌کرد این تکنولوژی با استفاده از نمایشگر‌های موجبر (waveguide) قصد دارد نور را به چشم کاربر انتقال داده و نمایش تصویر یا ویدیو را ممکن سازد. این توصیف در واقع نشان می داد که فیسبوک در حال توسعه‌ی عینک‌های واقعیت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - مجازی است. حال به نظر می‌رسد تمامی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - این شایعات صحت داشته و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - باید در آینده‌ای نزدیک منتظر معرفی عینک واقعیت افزوده فیسبوک باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone