تعمیرات یخچال میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37273.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

سرمایه گذاری هنگفت بزوس برای ساخت ساعتی که ده هزار سال عمر می کند

جف بزوس، مدیرعامل کمپانی آمازون و ثروتمندترین فرد دنیا که اغلب به دلیل عدم گشاده دستی در امور خیریه مورد انتقاد قرار می گیرد، در سال های گذشته ده ها میلیون دلار را صرف ساخت ...

جف بزوس، مدیرعامل کمپانی آمازون - تعمیرات یخچال میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و ثروتمندترین فرد دنیا که اغلب - تعمیرات یخچال میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به دلیل عدم گشاده دستی در امور خیریه مورد انتقاد قرار می گیرد، در سال های گذشته ده ها میلیون دلار را - تعمیرات یخچال میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - صرف ساخت ساعتی نمادین کرده است.

او روز گذشته در توییتر خود از آغاز نصب تجهیزات ساعتی خبر داد که 42 میلیون دلار هزینه در پی داشته و قرار است 10 هزار  سال عمر کند. این ساعت که در ارتفاع 152 متری نصب شده و انرژی خود را از چرخه گرمایی تامین می کند، به عنوان نمادی از تفکر بلند مدت ساخته می شود.تعمیرات یخچال میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربیایده اولیه ساخت این ساعت نخستین - تعمیرات یخچال میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بار  توسط فردی به نام «دنی هیلز» در سال - تعمیرات یخچال میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - 1989 مطرح شد که - تعمیرات یخچال میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - عقیده داشت امکان مطالعه دقیق تر آینده بشریت را در دراز مدت فراهم می کند. بزوس در وبلاگ خود طرح هیلز را بدین صورت شرح داده است:

هدف - تعمیرات یخچال میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - او ساخت ساعتی مکانیکی با عقربه های سال شمار و قرن شمار بود که هر هزار سال یک بار به صدا در آید. از نظر من فناوری بشری به سطحی رسیده که امکان عملی کردن طرح های عجیب را فراهم می کند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربیاین تیم کار خود را از چند سال پیش آغاز کرده و در حال حاضر مشغول نصب تجهیزات و حفاری کوهی هستند که ساعت روی آن نصب می شود.

پس از نصب قطعات مختلف و راه اندازی ساعت، امکان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بازدید برای عموم مردم - تعمیرات یخچال میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - فراهم می شود، با این حال مشاهده این ساعت از - تعمیرات یخچال میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نزدیک دردسرهای خاص خود را دارد چرا که فاصله آن از نزدیکترین فرودگاه چند ساعت است و علاوه بر این علاقمندان باید خود را برای 700 متر صعود از دره تا محل نصب ساعت آماده کنند. تعمیرات یخچال میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربیپیش از این نمونه های اولیه دیگری در مقیاس کوچک از این ساعت ساخته شده اما پروژه بزوس اولین طرحی است که در مقیاس واقعی پیاده سازی می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone