🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  2. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  3. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34982.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تصویری منتسب به محافظ نمایشگر آیفون های 2018؛ سه نسخه جدید در راه است [به روز رسانی]

در ماه های آتی شاهد معرفی آیفون های 2018 خواهیم بود و هرچه به زمان رونمایی نزدیکتر می شویم، بازار شایعات داغ تر از پیش می شود. به تازگی تصاویری از محافظ نمایشگرهای این گوشی ...

در ماه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - های آتی شاهد معرفی آیفون های 2018 خواهیم بود و هرچه به زمان رونمایی نزدیکتر می شویم، بازار شایعات داغ تر از پیش می شود. به تازگی تصاویری از محافظ نمایشگرهای این گوشی منتشر شده است.

بنا بر آنچه که تاکنون می دانیم، آیفون های سال 2018 اپل احتمالاً در 3 مدل عرضه خواهند شد: یک مدل جایگزین آیفون 10 با نمایشگر OLED که شاید آیفون Xs نام داشته باشد، مدلی بزرگتر با نام احتمالی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آیفون Xs پلاس و در نهایت یک مدل ارزان قیمت تر با نمایشگر 6.1 اینچی از نوع LCD.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

همان طور که انتظار داشتیم، تصاویر فاش شده - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - توسط سایت وبسایت فروشنده تجهیزات - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گوشی موبایل فان نیز اطلاعات مشابهی را فاش می کند. بر اساس محافظ صفحه های Olixar، آیفون های مورد بحث از نمایشگرهای 5.8 و 6.1 اینچی در کنار یک نمونه بزرگ 6.5 اینچی بهره خواهند برد.

همچنین آن طور که Olixar اعلام کرده، حاشیه های نمایشگر آیفون 6.1 اینچی (شاید با نام آیفون 9) ضخیم تر از آنچه در آیفون 10 دیده ایم خواهد بود. بنا بر گمانه زنی ها آیفون های 5.8 و 6.5 اینچی بهره مند از نمایشگر OLED قیمتی بین 800 تا 900 دلار خواهند داشت، در حالی که آیفون با نمایشگر 6.1 اینچی با قیمت 600 تا 700 دلار روانه بازار خواهد شد.

 

به روز رسانی: 

به گزارش وبسایت BGR رندری از قاب آیفون دارای نمایشگر 6.1 اینچی منتشر شده که بریدگی بالای نمایشگر و نیز دوربین اصلی تکی آن را تأیید می کند. در ادامه می توانید تصویر قاب - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مورد بحث ساخت کمپانی Ghostek را مشاهده نمایید:

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

 

تماشا کنید: اپل تصویربرداری صحیح از مسابقات فوتبال را با دوربین آیفون X آموزش می دهد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر قمرناز نوشته شده درتاریخ 1402/05/03
وقت بخیر یک سوالی دارم شرکت شما علیش لو کلیبر هم سرویس دهی داره
پاسخ: بله در علیش لو شهر کلیبر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر کیاراد نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، من یک مشتری از جارو برقی آاگ VX9-4-8IBM هستم و یکی از مشکلاتی که با آن داشتم، عدم جذب گرد و خاک درست بود. این امر باعث شده بود که بارها و بارها مجبور شده باشم فیلترها را تعویض کنم.

در صورتی که شما هم با این مشکل رو به رو شده‌اید، در شهر کلیبر، منطقه نوخاشین، به بهترین مغازه تعمیراتی برای رفع این مشکل مراجعه کنید. می توانید با استفاده از لهجه تهرانی با آنها صحبت کنید و بهترین راه رفع اشکال را برای جارو برقی خود دریافت کنید. امیدوارم این راه حل برای شما مفید باشد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone