🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34975.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

پاناسونیک گجت جان سخت تازه ای معرفی کرد؛ با تاف بوک FZ-T1 آشنا شوید

محصولات سری Toughbook (تاف بوک) پاناسونیک شاید در گروه ارزان ترین گجت های جان سخت نباشند با این حال آنقدر استحکام دارند که بشود از آنها در تمامی محیط های کاری خشن بهره گرفت. تاف بوک ...

محصولات سری Toughbook (تاف بوک) پاناسونیک شاید در گروه ارزان ترین گجت های جان سخت نباشند با این حال آنقدر استحکام دارند که بشود از آنها در تمامی محیط های کاری خشن بهره گرفت. - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - تاف بوک مدل FZ-T1 نیز عضو تازه این خانواده است که از نظر استحکام پیرو نسل قبلی اش است منتها با ابعادی کوچک تر طراحی شده.

FZ-T1 در نگاه نخست شبیه به یک گوشی به نظر می رسد با این حال پاناسونیک از آن - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - تحت عنوان دستگاه «قابل حمل» یاد کرده. این گجت در قالب دو نسخه پشتیبانی کننده از وای فای و همچنین 4G معرفی شده که البته قابلیت های صوتی متنوعی دارد اما نمی توان کارکردهایی شبیه به یک موبایل را از آن انتظار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - داشت.

تاف بوک FZ-T1 به یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی مجهز است و یک نمایشگر ۵ اینچی 720p نیز آن را همراهی می کند. این نمایشگر در زیر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - باران یا افشره آب قابل استفاده است و اگر دستکش داشته باشید هم باز می توانید با آن کار کنید. توان پردازشی این گجت را هم یک چیپست اسنپدراگون ۲۱۰ تامین می نماید که دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز همراهی اش می کند و اندروید ۸.۱ اوریو نیز از قبل روی آن بارگذاری شده.

محصولات گروه تاف بوک بیشتر توسط - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - شرکت ها و سازمان ها خریداری می شوند

همانطور که از فهرست مشخصات این موبایل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - مشخصه شدید دستگاه در ظاهر امکاناتی شبیه به گجت های سال ۲۰۱۴ را دارد با این حال قابلیت های امروزی دیگری نیز برای آن در نظر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - گرفته شده که شاید جالب توجه باشند. برای مثال این گجت از استاندارد IP68 برخوردار است و استاندارد نظامی MIL-STD-810G - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - را دریافت نموده که آن را دربرابر گرد و غبار، سقوط از ارتفاع ۱.۵ متر و همچنین آب مقاوم می کند. محصول تازه پاناسونیک همچنین در بازه دمایی منفی ۱۰ تا ۵۵ درجه سانتی گراد کارایی خود را حفظ میکند.

تاف بوک FZ-T1 همچنین دارای اسکنر بارکد است که از طریق دو دکمه سخت افزاری قابل کنترل خواهد بود. یک باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این گجت را تامین می نماید که می توانید بدونید نیاز به خاموش کردن تاف بوک آن را تعویض - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - نمایید. باتری های - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - اضافه، محافظ صفحه و نگهدارنده کمربند نیز کیت لوازم جانبی این گجت را در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - برمی گیرند.

نسخه وای فای این گجت قیمتی در حدود - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - ۱۳۳۱ دلار دارد و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - مدل 4G که اواسط شهریورماه به بازار عرضه می گردد ۱۴۱۵ دلار قیمت گذاری شده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - است. اضافه کنیم با در نظر داشتن مشخصاتی که به آن اشاره شد گروه محصولات - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - تاف بوک بیشتر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گرگان استان گلستان - توسط سازمان ها و شرکت ها خریداری می شوند و به همین خاطر است که قیمت نسبتا بالایی دارند.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone