🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  2. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  3. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  4. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34979.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

بیش از ۱۰۰ کارمند آمازون از جف بزوس خواستند که نرم افزار تشخیص چهره به پلیس نفروشد

به تازگی جمعی از کارمندان آمازون، نامه‌ای برای جف بزوس ارسال کردند و طی آن از او خواسته‌اند که دیگر نرم افزار تشخیص چهره به نیروی پلیس نفروشد. علاوه بر این، آنها خواستار کنسل شدن ...

به تازگی جمعی از کارمندان آمازون، نامه‌ای برای جف بزوس ارسال کردند و طی آن از او خواسته‌اند که دیگر نرم افزار تشخیص چهره به نیروی پلیس نفروشد. علاوه بر - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این، آنها خواستار کنسل شدن قراداد‌های کاری این شرکت با کمپانی Palantir شده‌اند.

گزارش شده که بیش از ۱۰۰ نفر از - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کارمندان آمازون این نامه را امضا کرده اند  و در میان آنها نام چند برنامه نویس ارشد نیز به چشم می‌خورد.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

نامه‌ی یاد شده به فعالیت و همکاری آمازون با پالانتیر و دیگر شرکای آمازون یعنی که در حوز‌ه های مهاجرت و - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نیرو‌های گمرکی فعالیت می‌کنند، اشاره دارد. شرکت پالانتیر، یک کمپانی تکنولوژی محور آمریکایی است که فناوری و تجیهزات پیشرفته مورد نیاز نیرو‌های پلیس - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را فراهم می‌آورد و چند وقتی از طریق همکاری با آمازون تکنولوژی تشخیص چهره منحصر به - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - فردی برای نیرو‌های پلیس آمریکا به ارمغان آورده است.

در این نامه، کارکنان آمازون درخواست دیگری هم داشته‌اند. آنها تقاضا کرده‌اند لیست آژانس‌های اجرای قانون - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و نیرو‌های پلیسی که اکنون از فناوری تشخیص چهره‌ی ویژه آمازون استفاده می‌کنند، منتشر شود تا دیگر هیچ نقطه‌ی تاریکی در همکاری آمازون با آنها به چشم نخورد.

به تازگی اعتراض کارکنان شرکت‌های فناوری در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - زمینه‌ی قراداد این شرکت‌ها - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - با نیرو‌های پلیس و ارتش بسیار زیاد شده و بسیاری از این افراد نمی‌خواهند که نرم افزار‌های تولید شده توسط آنها بر علیه انسان‌ها دیگر یا برای ایجاد نظارت شدید بر عموم جامعه استفاده گردد.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

پیش از این نیز  همکاری گوگل با پنتاگون اعتراض کارکنانش - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را برانگیخت و  بیش از سه هزار کارمند این شرکت در نامه‌ای به ساندار پیچای خواستار لغو این قرارداد شدند.

ماجرا آنقدر بالا گرفت که چندی پیش تعدادی از کارمندان گوگل با استعفای دسته‌جمعی خودشان به موضوع همکاری با پنتاگون واکنش نشان دادند. پس از این ماجراها گوگل تصمیم گرفت عبارت «شرور نباشید» را از منشور اخلاقی خود حذف کرد و عده‌ای آن را مرتبط با فعالیت‌های اخیر شرکت دانستند.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

کمپانی گوگل بالاخره تصمیم گرفت به خواسته‌ کارکنانش تن دهد و قرداد جنجال برانگیز همکاری با پنتاگون (وزرات دفاع آمریکا) را تمدید نکند. با این تصمیم ساکنین مانتین ویو به تمام دنیا اعلام کردند که گوگل شرور نیست.

اکنون نوبت به کارکنان آمازون رسیده تا طی نامه‌ای اعتراض خود را به مسائلی این چنینی ابراز کنند. - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حال باید دید جف بزوس در زمینه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - چه تصمیمی خواهد گرفت و عاقبت این نامه به کجا خواهد رسید؟

تماشا کنید: اولین هواپیمای اختصاصی آمازون «Prime Air» رونمایی شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone