🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  2. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  4. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34971.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ با نقض پتنت FinFET مواجه شد؛ احتمال جریمه 1.2 میلیارد دلاری شرکت کره ای

در هفته های اخیر سامسونگ به پرداخت مبلغ 538 میلیون دلار بابت نقض پتنت های اپل محکوم شده بود و به نظر می رسد مشکلات مرتبط با پتنت کمپانی کره ای تمامی ندارد و حالا ...

در هفته های اخیر سامسونگ به پرداخت مبلغ 538 میلیون دلار بابت نقض پتنت های اپل محکوم شده بود و به نظر می رسد مشکلات مرتبط با پتنت کمپانی کره ای تمامی ندارد و حالا پرونده ای در ارتباط با فین فت مطرح شده است.

سامسونگ آگاهانه اقدام به نقض پتنت کرده

به تازگی بخش مرتبط با پتنت های آمریکای دانشگاهی در کره جنوبی از سامسونگ - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - به علت نقض پتنت مرتبط با فناوری فین فِت (FinFET) شکایت کرده. فین فت نوعی از ترانزیستوری است که در طراحی پردازنده های ویژه ای استفاده می شود که در مواردی از جمله گوشی های هوشمند کاربرد دارند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس

شاید جریمه ای 400 میلیون دلاری یا 1.2 میلیارد دلاری در انتظار سامسونگ باشد

مبلغی که سامسونگ به انستیتو پیشرفته علم و فناوری کره - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - بدهکار است 400 میلیون دلار اعلام شده. از آنجایی که هیئت منصفه اعلام کرده که سامسونگ آگاهانه اقدام به نقض پتنت کرده، قاضی می تواند خسارت وارد شده توسط این شرکت را سه برابر در نظر بگیرد که به این ترتیب جریمه به 1.2 میلیارد دلار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - افزایش می یابد.

بر اساس گزارش ها علاوه بر سامسونگ، کوالکام و GlobalFoundries نیز همین پتنت را نقض کرده اند. با این حال این دو کمپانی موفق شده اند بدون پرداخت خسارت، این موضوع را پایان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - دهند.

کوالکام نیز این پتنت را نقض کرده بود - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - ولی بدون پرداخت خسارت موضوع پایان یافت

بر اساس آنچه که در شکایت مطرح شده، سامسونگ در ابتدا استفاده از فین فت را رد کرده. ولی زمانی که اینتل حق لایسنس استفاده از فین فت را برای چیپست های خود به دست آورده، کمپانی کره ای نظر خود را عوض - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - کرده است. سامسونگ نقض پتنت را رد و اعلام کرده که با دانشگاه برای توسعه فین فت در حال همکاری بوده. در نهایت ابن کمپانی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - اعلام کرده که پتنت بی اعتبار است و تقاضای فرجام خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone