🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  2. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  3. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34969.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

رکوردشکنی جگوار با قایق الکتریکی کوچک

به تازگی شرکت قایق الکتریکی کوچک V20E جگوار موفق شده که رکورد سرعت وسایل نقلیه‌ی دریایی را بکشند. «پیتر دوج» یکی از بنیانگذاران بخش وکتور این کمپانی انگلیسی، موفق شد تا با رسیدن به سرعت ۱۴۲.۶ ...

به تازگی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران - شرکت قایق الکتریکی کوچک V20E جگوار موفق شده که رکورد سرعت وسایل نقلیه‌ی دریایی را - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران - بکشند. «پیتر دوج» یکی از بنیانگذاران بخش وکتور این کمپانی انگلیسی، موفق شد تا با رسیدن به سرعت ۱۴۲.۶ کیلومتر بر ساعت، بیشترین سرعت ثبت شده توسط یک وسیله‌ی نقلیه دریایی را که قبلاً ۱۲۳.۶  کیلومتر بر ساعت بود را کنار بگذارد و رکوردشکنی جگوار را رقم - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران - بزند.

این قایق کوچک و سریع با کمک - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران - کارشناسان متخصص حوزه‌ی ماشین‌های مسابقه‌ای در بخش وکتور این کمپانی توسعه یافته است. علاوه بر این تجهیزات الکتریکی بکار رفته در این قایق با کمک مهندسان شرکت مهندسی جایزه بزرگ ویلیامز طراحی و ساخته شده است.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران

اجزای استفاده شده در این قایق، بسیار به ماشین‌های مقایسه‌ای الکتریکی شباهت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران - دارد و به طور مشخص تکنولوژی و سخت افزار به کار رفته در این قایق دقیقاً همان مدلی است که جگوار در ماشین‌های مخصوص فرمول E (سری مسابقات ماشین‌های تمام الکتریکی) استفاده کرده اما مشخص نیست که موتور، باتری و سیستم هدایتی آن - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران - چه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران - مشخصات و پیشینه‌ای دارند.

رکوردشکنی جگوار تقریباُ هیجان - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران - انگیزترین خبری است که - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران - در حوزه‌ی قایق‌های پرسرعت به گوش می‌رسد اما اولین دستاورد این کمپانی در راستای حمل و نقل الکتریکی نیست چرا که پیش از این نیز، تولید کننده‌ی انگلیسی یاد شده اقداماتی در همین زمینه به انجام رسانده است.

از فعالیت چند ساله‌ی جگوار در سری مسابقات فرمول E که به ماشین های الکتریکی اختصاص دارند بگذریم، کمپانی یاد شده قصد دارد آرام آرام تولیدات خود را بیشتر متوجه ماشین‌ها و موترو‌های - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران - الکتریکی کند و از تولید موتور‌های درون‌سوز - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران - سنتی فاصله بگیرد.

این تولید کنند‌ه‌ی انگلیسی با اعلام یک بیانیه‌، مدعی شده که در سال ۲۰۲۰ میلادی، - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران - تولید ماشین‌هایی با موتور‌های درون سوز را متوقف خواهد کرد. از طرفی جگوار قصد دارد که اولین ماشین های تمام الکتریک خود را با نام I-Pace را روانه‌ی بازار کند. - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر متل قو استان مازندران - حال باید دید این ماشین قادر خواهد بود با تسلای نسل بعدی رقابت کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone