🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  4. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34977.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

نسخه اندرویدی گوگل کروم حالا محتوا را برای مرور آفلاین ذخیره می‌کند

گوگل کروم برای اندروید ساعاتی پیش آپدیتی دریافت کرده که با آن نه تنها عملکردش در بعضی زمینه‌ها ارتقاء یافته بلکه قابلیت‌های جدیدی هم به آن اضافه شده‌اند. مهم‌ترین قابلیت، امکان ذخیره محتوا و صفحات ...

گوگل کروم برای اندروید ساعاتی پیش - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آپدیتی دریافت کرده که با آن نه تنها عملکردش در بعضی زمینه‌ها ارتقاء یافته بلکه قابلیت‌های جدیدی هم - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به آن اضافه شده‌اند. مهم‌ترین قابلیت، امکان ذخیره محتوا و صفحات اینترنتی برای مرور آفلاین بوده است.

به گفته گوگل، کروم برای اندروید حالا می‌تواند حتی در شرایط نبود اینترنت یا اتصال ضعیف صفحات اینترنتی را برایتان باز کند. روند کار بدین شکل است که وقتی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به یک اتصال وای فای رایگان و پرسرعت متصل هستید، کروم به طور خودکار محتوایی که در منطقه شما محبوبیت دارد (عمدتا اخبار و مقالات داغ روز) را دانلود می‌کند تا در شرایط اینترنت ضعیف بتوانید آن‌ها را مطالعه کنید.

این قابلیت در بیش از 100 کشور دنیا فعال - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شده است

قابلیتی که از آن صحبت می‌کنیم تا این لحظه برای کاربران بیش از 100 کشور دنیا فعال - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شده، هر چند مخاطبان اصلی آن کشورهایی مثل برزیل، هندوستان، اندونزی، نیجریه و عمدتا کشورهای در حال توسعه هستند.

همچنین از این نسخه به بعد، - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کاربرانی که در گوگل کروم لاگین کرده‌اند می‌توانند بسته به تاریخچه جستجوی خود (که مسیر علایق‌شان را مشخص می‌کند) در کروم اخبار و مقالات مرتبط دریافت نمایند. خوشبختانه کروم این محتوا را دانلود - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می‌کند تا برای - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مرور آن‌ها نیازی به اینترنت نداشته باشید.

تغییراتی که - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ذکر کردیم برای آخرین نسخه گوگل کروم برای اندروید منتشر شده‌اند که می‌توانید همین حالا آن را از پلی‌استور دانلود - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کنید. البته توجه داشته باشید که تغییرات مذکور هنوز برای تمام کشورها منتشر نشده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone