🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42009.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

انتشار مشخصات رم، پردازنده و باتری آیفون X

اخیراً اطلاعات جدیدی در مورد مشخصات سخت افزاری آیفون X از سازمان صدور مجوزهای ارتباطی چین (TENNA) منتشر شده که شامل مقدار حافظه، سرعت پردازنده و ظرفیت باتری است. «استیو همرزتوفر» (Steve Hemmerstoffer)، افشاگر اطلاعات ...

اخیراً اطلاعات جدیدی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در مورد مشخصات سخت افزاری آیفون X - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از سازمان صدور مجوزهای ارتباطی چین (TENNA) منتشر شده که شامل مقدار حافظه، سرعت پردازنده و ظرفیت باتری است.

«استیو همرزتوفر» (Steve Hemmerstoffer)، افشاگر اطلاعات آیفون این جزئیات را از طریق پایگاه اطلاعاتی TENAA یافته است. بر اساس گفته های او آیفون X دارای باتری 2715 میلی آمپر ساعتی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - (در مقابل باتری 1821 میلی آمپر ساعتی آیفون 8) است.

همچنین مشخص شده که این تلفن هوشمند از 3 گیگابایت رم برخوردار بوده و سرعت پردازنده A11 Bionic نیز 2.4 گیگاهرتز است. این دو مورد دقیقاً مشابه با آیفون 8 پلاس است که پیش تر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اطلاعات سخت افزاری آن منتشر شده بود.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

در 21 - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شهریور ماه اپل آیفون های جدید 8، 8 پلاس و نیز مدل گران قیمت تر X را معرفی کرد؛ مدل آخر نقش پرچمدار کوپرتینویی ها را بازی می کند و البته قابلیت های اضافه تری را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

لازم به ذکر است که امکان پیش خرید آیفون X از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پنجم آبان ماه فراهم خواهد شد و از 12 آبان نیز در فروشگاه های اپل موجود خواهد شد. همچنین فراموش نکنیم که پیشتر در خصوص عرضه اولیه محدود این موبایل نیز گمانه زنی هایی شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone