🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  2. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26826.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

پوشیدنی ذهن خوان فیسبوک یک گام دیگر به واقعیت نزدیک شد

پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو با موفقیت افکار انسان را به صورت آنی رمزگشایی و به کلام تبدیل کردند و با این دستاورد مسیر را برای ساخت دستگاه های مصرفی تازه ای هموار نمودند که ...

پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو با موفقیت افکار انسان را به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - صورت آنی رمزگشایی و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - به کلام تبدیل - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - کردند و با این دستاورد - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - مسیر را برای ساخت دستگاه های مصرفی تازه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - ای هموار نمودند که بدون نیاز به دریافت پیام های صوتی کاربر به افکارش پاسخ می دهند.

بدیهی است که کنترل از طریق صدا به زودی عنوان محبوب - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - ترین روش برای تعامل با دستگاه های مختلف را دریافت خواهد کرد اما در برهه کنونی این تکنولوژی در اماکن عمومی قابل استفاده نیست و تمامی افرادی که قابلیت تکلم ندارند یا از اختلالات کلامی رنج می برند نمی توانند از این فناوری بهره بگیرند. اینجاست که تبدیل افکار به کلام اهمیت پیدا می کند.

چند ماه پیش محققان دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو جزئیات مربوط به نوعی پروتز عصبی کلام را منتشر کردند که میتواند کلام نسبتا طبیعی را با رمزگشایی فعالیت های مغزی تولید کند. این فناوری در صورتی که وارد بازار شود، در ساخت دستگاه های پزشکیِ مورد استفاده ی افراد فاقد قدرت تکلم، بسیار سودمند واقع خواهد شد. با این حال اما این فناوری بسیار کند عمل می کرد و امکان استفاده از آن در شرایط اضطرار - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - وجود نداشت.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان

حالا اما پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا تحقیق تازه ای را منتشر کرده و در آن اعلام نموده اند که با بهبود تکنولوژی قبلی خود توانسته اند فعالیت های مغزی افراد را به صورت آنی رمزگشایی کرده و به کلام تبدیل نمایند.

دیوید مازس محقق ارشد این پژوهش در رابطه با آن چنین گفته است:

برای رمزگشایی اصوات کلامی ساده از امکان پردازش آنی فعالیت های مغزی استفاده شده اما این نخستین باری است که رویکرد مذکور برای تشخیص کلمات و عبارات کلامی به کار می رود. باید در نظر داشت که ما با کمک دایره محدودی از لغات به این نتیجه دست پیدا کردیم اما امید می رود که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - در مطالعات آینده انعطاف پذیری و همچنین دقت تکنولوژی ترجمه فعالیت های مغزی بهبود پیدا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - کند.

بودجه این تحقیق براساس توافق تحقیقات آکادمیک این دانشگاه با فیسبوک تامین شده و از سال ۲۰۱۷ نیز کلید خورده است. در حالی که صنعت پزشکی چشم به این تکنولوژی دارد تا از آن برای بهبود کیفیت زندگی مبتلایان به ALS و دیگر بیماری ها کمک بگیرد و امکان تکلم را برایشان فراهم نماید فیسبوک قصد دارد - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - که از فناوری ذهن خوان خود برای توسعه عینک های واقعیت افزوده تحت کنترل مغز استفاده نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone