تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43496.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن آیین آموز؛ یک قدم تا گواهینامه

برای خیلی از جوانان، تابستان به معنای آزمون رانندگی گواهینامه است؛ با وجود اینکه برنامه های تابستانه ای که پیش از رسیدن گرمترین سه ماهه سال میریزیم، معمولا رنگ و بوی واقعیت به خود نمی ...

برای خیلی از جوانان، تابستان به معنای آزمون رانندگی گواهینامه است؛ با وجود اینکه برنامه های تابستانه ای که پیش از رسیدن گرمترین سه ماهه سال میریزیم، معمولا رنگ و بوی واقعیت به خود نمی گیرند ولی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به واسطه تعطیلی های موجود مردم سعی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می کنند تا این یک مسئله را از قلم نیاندازند.

اما نکته اینجاست گرفتن گواهی نامه به آن آسانی که بعضی ها فکر می کنند نیست. جدا از امتحان رانندگی، مجبورید آزمون آیین نامه را هم با موفقیت به پایان برسانید تا یک قدم به گواهی نامه خود نزدیک شوید. حالا استودیوی دیما آمده تا با اپلیکیشن خود روند دریافت گواهی نامه را به مراتب ساده کند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی
در بخش توضیحات بعضا غلط های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - املایی دیده شده و متاسفانه متن ها هم جاستیفای [اندازه تمام خط ها برابر] نیستند.
همانند خیلی از برنامه های مشابه، «آیین آموز» هم اپلیکیشنی است که در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آن تمامی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نکات مرتبط به امتحان آیین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نامه قرار داده شده و با آن دیگر نیازی نیست تا نگرانی بابت این آزمون داشته باشید. اما آیین آموز با - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - چه ویژگی های توانسته خودش را متمایز با بقیه رقبایش جلوه دهد؟

بعد از نصب برنامه، توضیحات کوتاهی پیرامون آن خوانده و سپس وارد منو می شوید. با وجود اینکه رابط کاربری زیبا نیست و جدا از استفاده از یک رنگ بندی بهتر، فونت ها می توانستند به مراتب جذاب تر باشند ولی همین رابطه کاربری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ساده باعث شده تا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به راحتی به تمام بخش ها دسترسی داشته و خبری هم از کلیک های اضافی نباشد.

اولین قسمت برنامه مرتبط به «مجموعه آزمون ها» است. جایی که 4 آزمون متفاوت 30 سوالی و زمان دار بوده و بعد از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - خواندن مطالب لازم اپلیکیشن همانند «آموزش تابلوها» یا «تئوری» می توانید با آن ها اطلاعات خود را محک بزنید. روی کلمه مطالب لازم تاکید کردیم چون ضمن وجود توضیحات امتحان آیین نامه، شاهد جزییات دیگری هم هستید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی
هر قسمت خودش به چندین زیر شاخه تقسیم شده و برای دسترسی به «تمام» آن ها باید 3500 تومان هزینه کنید؛ همه زیر شاخه ها آزاد نیستند.

در این بین می توانیم به بخش «عملی» و «گواهینامه» اشاره کنیم که به ترتیب نکات - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - لازم پیرامون - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - امتحان شهری و شرایط لازم برای گرفتن گواهینامه های گوناگون را در اختیارتان قرار می دهند. جدا از آنکه به کمک قسمت های «تصادف و تخلفات»، «شناخت و نگهداری خودرو»، «آشنایی با قطعات خودرو» - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و «نکات» می توانید تمام اطلاعات کمکی برای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - رانندگی را یاد بگیرید.

فکر کنیم تاکنون علت موفقیت ساخته استودیوی دیما را متوجه شده باشید. این توسعه دهنده با قرار دادن آزمون های مختلف و اطلاعات گوناگون در زمینه امتحان عملی و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آیین نامه توانسته خیلی از نیازهای کسانی که می - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - خواهند گواهینامه بگیرند را بر طرف کند. بنابراین پیشنهاد می کنیم نیم نگاهی به آیین آموز (قبولی در آیین نامه) داشته - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - باشید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

آیین آموز (قبولی در آیین نامه)

سازنده: دیما قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.6 مگابایت زبان:
در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone