🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  3. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12819.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

رویترز: اولین خودروی الکتریکی هواوی امسال روانه بازار می‌شود

هواوی که پس از تحریم‌های گسترده حضور کم‌رنگ‌تری در بازار موبایل دارد، ظاهرا تصمیم گرفته تمرکز خود را به صنعت خودرو تغییر دهد. چهار منبع آگاه در گفتگو با رویترز از تلاش هواوی برای توسعه ...

هواوی که پس از تحریم‌های گسترده حضور - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان - کم‌رنگ‌تری در بازار - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان - موبایل دارد، ظاهرا تصمیم گرفته تمرکز خود را به صنعت خودرو تغییر دهد.

چهار منبع آگاه در گفتگو با رویترز از تلاش هواوی برای توسعه خودروی الکتریکی خبر دادند. ظاهرا چینی‌ها در حال مذاکره با کمپانی خودروسازی «چانگان» و دیگر شرکت‌های چینی فعال - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان - در این حوزه هستند.

بعد از مشکلات به وجود آمده برای هواوی به تبع تحریم‌های ایالات متحده، چنین تصمیمی یک تغییر استراتژیک بزرگ برای این شرکت محسوب می‌شود. در حالی که هواوی برای تامین برخی قطعات مورد نیاز برای تولید گوشی‌های هوشمند با مشکلاتی روبرو است،‌ هنوز توانسته - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان - تجارت موبایل خود را زنده - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان - نگه دارد.

به گزارش یکی از منابع آگاه، هواوی در حال - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان - مذاکره با شرکت فناوری «BluePark» - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان - برای توسعه خودروهای الکتریکی است. گزارش‌های دیگری حاکی از آن است که - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان - هواوی در زمینه توسعه فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی نیز فعالیت‌هایی را به صورت جدی آغاز کرده است.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان

در حالی چنین خبرهایی در مورد استراتژی‌های جدید هواوی منتشر می‌شود که سخنگوی این شرکت، پروژه توسعه خودروهای - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان - الکتریکی را تکذیب کرده است. سخنگوی هواوی در مورد پروژه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان - توسعه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان - خودروی الکتریکی گفت:

«هواوی تولید - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان - کننده خودرو نیست. با این وجود ما از طریق توسعه فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی، می‌توانیم به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان - تولید کنندگان خودرو کمک کنیم تا امکان ساخت وسایل نقلیه الکتریکی بهتری را در اختیار داشته باشند.»

سه منبع - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان - آگاه در این مورد گفته‌اند که هواوی از ابتدای سال جاری میلادی، پروژه طراحی خودروهای الکتریکی را آغاز کرده است. ظاهرا این پروژه در سال جاری کلید می‌خورد و خودروی تحت برند هواوی به صورت انبوه روانه بازار چین می‌شود. یکی دیگر از منابع آگاه نیز می‌گوید «ریچارد یو» - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان - مدیر گروه تجاری مصرف کنندگان هواوی که این شرکت را به یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند تبدیل کرده است، اکنون تمرکز خود را روی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان - توسعه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان - خودورهای الکتریکی معطوف کرده و پروژه را با جدیت به پیش می‌برد.

شرکت تولید کننده خودروی چانگان در«چونگ کینگ»، شرکت «فورد موتورز» و همچنین BAIC BluePark  درباره خبر منتشر شده اظهار - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رشت استان گیلان - نظری نکردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone