🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12824.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ایرباد کاملا بی‌سیم ردمی AirDots 3 با شارژدهی ۷ ساعته از راه رسید

شیائومی نسل جدید ایرباد کاملا بی‌سیم خود را با نام ردمی AirDots 3 معرفی کرد. این ایرباد از نظر ظاهری شبیه مدل قبلی است اما قابلیت‌هایی جدید را به ارمغان آورده است. شیائومی در جریان معرفی ...

شیائومی نسل - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کازرون استان فارس - جدید ایرباد کاملا بی‌سیم خود را با نام ردمی AirDots 3 معرفی کرد. این ایرباد از نظر ظاهری - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کازرون استان فارس - شبیه مدل قبلی است اما قابلیت‌هایی جدید را به ارمغان آورده است.

شیائومی در جریان معرفی گوشی ردمی K40 محصولات دیگری مانند لپ‌تاپ‌های ردمی بوک پرو و ایرباد ردمی AirDots 3 را معرفی کرد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کازرون استان فارس

ایرباد بی‌سیم و استریو ردمی AirDots 3 جانشین ایربادهای ردمی AirDots 2 محسوب می‌شوند که سال گذشته وارد بازار جهانی شدند. طراحی این ایرباد جدید نسبت به مدل قبل تغییر قابل توجهی به همراه نداشته اما نحوه عملکرد آن با تغییرات و پیشرفت‌هایی همراه بوده است.

ایرباد بی‌سیم ردمی AirDots 3 توسط چیپست QCC3040 هدایت می‌شود و نسخه بلوتوث آن به 5.2 ارتقا یافته است. لازم به ذکر است که ایرباد‌های ردمی AirDots 2 از نسخه بلوتوث 5.0 بهره می‌بردند. ارتقا نسخه بلوتوث - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کازرون استان فارس - این ایرباد علاوه بر بهبود سرعت اتصال و سرعت انتقال اطلاعات، اتصال آن را پایدارتر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کازرون استان فارس - خواهد کرد. همچنین این‌ ایرباد‌ها به منظور بهبود کیفیت صدای خود از کدک‌های aptX استفاده خواهند کرد.

با یک بار شارژ ایرباد‌های ردمی AirDots 3، حداکثر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کازرون استان فارس - می‌توان به مدت ۷ ساعت بدون وقفه از آن استفاده کرد. مدت زمان استفاده از آن در صورت استفاده از جعبه شارژ تا ۳۰ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که یک باتری ۶۰۰ میلی آمپری داخل جعبه شارژ این ایرباد‌ها قرار - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کازرون استان فارس - گرفته است.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کازرون استان فارس

علاوه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کازرون استان فارس - بر این، ردمی AirDots 3 از کنترل لمسی چندمنظوره، دستیار صوتی داخلی XiaoAI و یک پنجره پاپ‌آپ سازگار با رابط کاربری MIUI پشتیبانی خواهد کرد. همچنین پنجره پاپ‌آپ، امکان مشاهده فوری دستگاه‌های متصل و وضعیت باتری را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. کیس شارژ ایرباد از پورت USB-C برخوردار است و از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

ایرباد‌ها همچنین دارای رتبه IPX7 هستند. بنابراین آن‌ها علاوه بر اینکه ضد گردوغبار هستند، برابر جریان کم‌فشار آب هم مقاومت خود را حفظ خواهند کرد. بنابراین در شرایط آب و هوایی بسیار بد یا در مکان‌هایی که رطوبت بالایی دارند می‌توانید بدون نگرانی از آن‌ها استفاده کنید. همچنین این ایرباد‌ها با استفاده از فناوری «کاهش صدای محیط» در زمان تماس‌ها، برای وضوح بیشتر صدای تماس، صداهای غیرضروری - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کازرون استان فارس - محیط - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کازرون استان فارس - را از بین می‌برد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کازرون استان فارس

ایربادهای ردمی AirDots 3 از تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۱ (۱۴ اسفند) در رنگ‌های سفید، سیاه و صورتی و با قیمت مناسب ۳۰ دلار وارد بازار جهانی خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone