🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12822.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: فیلتر تلگرام رشد پیام‌رسان‌های داخلی را دچار وقفه کرد

وزیر ارتباطات اعلام کرد مانند برخی مدیران پیام‌رسان‌های بومی، معتقد است فیلترینگ تلگرام رشد پیام‌رسان‌های داخلی را با وقفه روبه‌رو کرده است. پیام رسان‌های بومی که زمانی توانسته بودند بیش از ۱۰ میلیون کاربر را ...

وزیر ارتباطات اعلام کرد مانند برخی مدیران پیام‌رسان‌های بومی، معتقد است فیلترینگ تلگرام رشد پیام‌رسان‌های داخلی را با وقفه روبه‌رو کرده است.

پیام رسان‌های بومی که زمانی توانسته بودند بیش از ۱۰ میلیون - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردبیل استان اردبیل - کاربر را جذب کنند حالا با ریزش کاربران مواجه هستند و برخی از آنها مانند بیسفون که از قدیمی‌ترین‌ها به شمار می‌رود و وام ۵ میلیارد تومانی حمایتی هم دریافت کرده بود، به ورطه تعطیلی کشیده شده‌اند. در همان زمان رشد پیام رسان‌های بومی، تلگرام به دستور قضایی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردبیل استان اردبیل - فیلتر شد.

برخی مدیران پیام‌رسان‌ها در آن زمان اعتقاد داشتند فیلترینگ تلگرام به نفع آنهاست و برخی دیگر نیز وجود تلگرام را به عنوان یک رقیب عامل رشد خودشان می‌دانستند. در این میان برخی مدیران که موافق فیلترینگ تلگرام بودند از فعالیت تلگرام طلایی و هاتگرام به عنوان دو پوسته این پیام رسان جهانی انتقادات تندی داشتند اما نهایتا با بسته شدن این دو پوسته تلگرامی، پیام‌رسان‌های بومی بازهم به موفقیتی که باید دست پیدا نکردند.

حال پس از تقریبا سه سال - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردبیل استان اردبیل - از فیلتر تلگرام، تعداد نصب آن‌ها به بیش از ۲۰ میلیون کاربر نرسیده و آمارها حکایت از این دارند که به طور حتم تعداد کاربران فعال کمتر از این مقدار است و شاید به ده میلیون برسد.

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات در گفتگوی کوتاهی که با ایرنا داشته درباره تاثیر فیلتر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردبیل استان اردبیل - تلگرام بر رشد پیام‌رسان‌های بومی گفته که مدیران کنونی پیام‌رسان‌های داخلی به این اعتقاد دارند که فیلتر شدن تلگرام روند رشدشان را با وقفه مواجه کرده است: «نظر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردبیل استان اردبیل - من نیز همین است که فرآیند فیلترینگ به رشد پیام‌رسان‌ها ضربه زده است.»

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردبیل استان اردبیل

وزیر ارتباطات تاکید کرد که - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردبیل استان اردبیل - البته اکنون وضعیت پیام‌رسان‌های بومی خوب است و اگر شبکه دانش‌آموزی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردبیل استان اردبیل - «شاد» را نیز جزو پیام‌رسان‌ها حساب کنیم ترافیک آن از برخی از پیام‌رسان‌های خارجی در ایران بیشتر شده است: «جدا از شبکه دانش‌آموزی «شاد» پیام‌رسان‌های دیگر نیز وضعیت خوبی دارند.» البته کارشناسان اینکه آیا بتوان شاد را یک پیام رسان تلقی کرد و یا آن را یک شبکه دانست هنوز به نظر واحدی نرسیده‌اند با این وجود جهرمی تاکید کرده اگر شاد را بتوانیم پیام‌رسان محسوب کنیم میزان نصب‌ها از ۲۰ میلیون بیشتر می‌شود:  «شاید بتوان تعداد کاربر فعال پیام‌رسان‌های - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردبیل استان اردبیل - داخلی را عددی معادل همین مقدار ببینیم.»

اتصال متقابل، یکی از تسهیلاتی است که باید توسط وزارت ارتباطات در دسترس پیام‌رسان‌ها قرار بگیرد. آذری جهرمی درباره این امکان گفته که «یکی از مصوبات برای مرحله دوم حمایت از پیام‌رسان‌هایی که مرکز - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردبیل استان اردبیل - ملی فضای مجازی نام آن‌ها را اعلام کرد، اینترکانکشن بود.»

جهرمی اذعان داشته سازمان تنظیم مقررات - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردبیل استان اردبیل - و ارتباطات رادیویی کشور، مصوبه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردبیل استان اردبیل - را به کمیسیون تنظیم مقررات آورد و تصویب شد. بخشی از این مصوبه به تایید دولت - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردبیل استان اردبیل - نیاز داشت که آن نیز تصویب و به اپراتورها و پیام‌رسان‌ها ابلاغ شده است: «اکنون گزارشی مبنی بر این‌که اپراتورها مانع اتصال متقابل باشند به دست ما نرسیده است. باید بگویم عدم همکاری اپراتورها در مصوبه اینترکانکشن، جرایم سنگینی را شامل حال آن‌ها می‌کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شباهنگ نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
روزتون بخیر دور و بر شهرک کارشناسان اردبیل کار انجام میدید.
پاسخ: بله در شهرک کارشناسان شهر اردبیل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone