🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  2. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12818.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای آی‌مک جدید از طراحی شبیه به نمایشگر Pro XDR خبر می‌دهد

به گفته برخی منابع اپل قصد دارد در نیمه دوم سال جاری از مدل‌های جدید ۱۴ و ۱۶ اینچی مک بوک پرو با نمایشگر‌های دارای نور پس‌زمینه Mini-LED رونمایی کند. همچنین رندرهایی از آی‌مک بعدی هم منتشر شده که ...

به گفته برخی منابع اپل قصد دارد در نیمه دوم سال جاری از مدل‌های جدید ۱۴ و ۱۶ اینچی مک بوک پرو با نمایشگر‌های دارای نور پس‌زمینه Mini-LED رونمایی کند. همچنین رندرهایی از آی‌مک بعدی هم منتشر شده که از طراحی شبیه به نمایشگر Pro XDR خبر می‌دهد

در این گزارش عنوان شده است که شرکت تایوانی «Radiant - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - Opto-Electronics» تامین کننده انحصاری نور پس‌زمینه Mini-LED خواهد بود و شرکت کوئنتا کامپیوتر مونتاژ نهایی این لپ‌تاپ را به عهده خواهد داشت.

این گزارش بر پایه داده‌های ارائه شده توسط تحلیلگر مشهور اپل «مینگ-چی کو» عنوان می‌کند که مدل‌های جدید ۱۴ و ۱۶ اینچی مک بوک پرو در نیمه دوم سال جاری با نمایشگرهای روشن‌تر Mini-LED و تراشه‌های سیلیکون اپل به بازار عرضه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - خواهند شد. این لپ‌تاپ از طراحی جدیدی در قسمت بالا و پایین لبه تخت خود برخوردار خواهد بود و دارای پورت HDMI، کارت خوان SD و شارژ کلاسیک MagSafe با کابل برق مغناطیسی خواهد بود. همچنین در این مدل به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - جای تاچ بار از برخی کلید‌های فیزیکی استفاده شده است.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان

همانطور که مک بوک پرو ۱۶ اینچی در سال ۲۰۱۹ جایگزین نسخه ۱۵ اینچی شد، مدل ۱۴ اینچی این محصول هم احتمالا جایگزین مک بوک پرو ۱۳ اینچی که مبتنی بر اینتل است خواهد شد. همچنین با وجود حاشیه‌های باریک‌تر در اطراف صفحه نمایش مک بوک پرو ۱۴ اینچی به نظر می‌رسد شاهد نمایشگر بزرگتری نسبت به مدل ۱۳ اینچی باشیم.

اگر تمام اخبار و شایعات مربوط به این - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - لپ‌تاپ صحت داشته باشد، احتمالا شاهد یک تغییر اساسی و قابل توجه در لپ‌تاپ‌های مک بوک پرو خواهیم - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - بود. همچنین با توجه به عملکرد چشمگیر تراشه M1 در محصولات سطح پایین مانند مک بوک ایر و مدل - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - پایه ۱۳ اینچی مک بوک پرو، انتظارات زیادی در رابطه با نسل جدید تراشه سیلیکون اپل وجود دارد.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان

مک بوک پرو از سال ۲۰۱۶ فقط به پورت‌های تاندربولت و جک هدفون مجهز شده و مصرف‌کنندگان برای دسترسی به پورت HDMI، کارت خوان SD، پورت های USB-A و سایر اتصالات مجبور به خرید دانگل‌های دیگر هستند. بسیاری از مصرف‌کنندگان پیش از این نسبت به رویه اپل انتقاد کردند و از این محصول به عنوان «جهنم دانگل» یاد کردند. حالا به نظر می‌رسد اپل قصد دارد با وارد کردن مجدد این درگاه‌ها به نسل جدید مک‌ بوک پرو از موضع خود عقب نشینی کند. پیش از این «مارک گورمن» از شرکت بلومبرگ بسیاری از جزئیات ارائه شده را تایید کرده. همچنین او اولین کسی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - بود که به بازگشت کارت خوان SD در این لپ‌تاپ‌ها اشاره کرده بود.

 

اپل علاوه بر مک بوک پرو جدید، در حال کار بر روی نسخه جدیدی از آی‌مک است. طبق رندرهایی که از این نسخه ارائه شده، این محصول در پنج رنگ سفید، سیاه، سبز، آبی و صورتی عرضه خواهد شد. هنوز جزئیات و تاریخ عرضه آی‌مک جدید به صورت رسمی اعلام نشده اما انتظار می‌رود این محصول که از پردازنده‌های اختصاصی ARM بهره می‌برد تا - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - پایان سال جاری عرضه شود.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان
رندرهای ارائه شده از iMac جدید اپل

هنوز دقیقاً مشخص نیست که اپل چه زمانی مدل‌های جدید مک بوک پرو را معرفی می‌کند اما با توجه به شایعات ممکن است در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ شاهد معرفی این محصول باشیم. انتظار می‌رود مدل‌های جدید مک بوک پرو در ماه ژوئن معرفی و سپس در ماه ژوئیه به بازار عرضه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - شوند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان
رندرهای ارائه شده از iMac جدید اپل

همچنین شایعاتی دیگری - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - درباره عرضه یک آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی جدید با - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - نمایشگر Mini-LED از سوی اپل به گوش می‌رسد. برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - که این محصول در نیمه اول سال جاری و ماه مارس عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فیروزه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام آیا میتونم یه سوال بپرسم مجتمع یاس شاندیز سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در مجتمع یاس شهر شاندیز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر روشن نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
این خیلی ناراضی کننده است که مشتریان نمی‌توانند به راحتی به خدمات مطبوعاتی مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. با تعمیر جارو برقی خود از شرکت الو در شهر شاندیز، مشتری بسیار ناراحت بود. به نظر می‌رسد که خدماتی که ارائه شده بودند نوعی ارتباط با خدمات مورد نظر مشتری نداشته باشد. امیدوارم که این مشکل برای این شرکت آسوده کننده باشد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone