🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  2. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32581.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اوپو R17 به عنوان اولین گوشی دارای اسنپدراگون ۶۷۰ و گوریلا گلس ۶ معرفی شد

کمپانی اوپو که در سال های اخیر رشد سریعی را تجربه کرده چند ماه قبل با معرفی فایند اکس با دوربین جهنده و حاشیه های اندک موجی را در بازار موبایل پیدا کرد و حالا ...

کمپانی اوپو که در سال های اخیر رشد سریعی را تجربه کرده چند - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان - ماه قبل با معرفی فایند اکس با دوربین جهنده و حاشیه های اندک موجی را در بازار موبایل پیدا کرد و حالا از گوشی دیگری رونمایی کرده که از قابلیت های منحصر به فردی بهره می برد.

اوپو R17 به اندازه فایند اکس قدرتمند نیست اما از چیپست اسنپدراگون ۶۷۰ بهره می برد که تنها چند روز از معرفی آن گذشته است. - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان - این چیپ قدرتمند بر اساس فناوری ۱۰ نانومتری توسعه یافته و از پردازنده هشت هسته ای Kryo 360، گرافیک آدرنو ۶۱۵، مودم X12 LTE و موتور هوش مصنوعی بهره می برد. تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلاناین موبایل در کنار چیپ مذکور از ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است که به لطف تکنولوژی شارژ سریع اختصاصی اوپو موسوم به «VOOC Flash Charge» در زمانی کم شارژ می شود.

نمایشگر ۶.۴ اینچی اوپو R17 با رزولوشن Full HD پلاس و نسبت تصویر به بدنه فوق العاده ۹۱.۵ درصد نه تنها میزبان بریدگی نمایشگر است بلکه سنسور اثر انگشت ۴ میلی متر مربعی هم با آن یکپارچه شده است. فناوری محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ۶ یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد اوپو R17 است که مقاومت آن را در برابر خش و ضربه به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلاناز نظر تصویربرداری - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان - هم محصول جدید اوپو به دوربین اصلی دوگانه و سلفی ۲۵ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز f/2.0 مجهز - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان - شده که از آخرین فناوری های هوش مصنوعی بهره می برند.

از دیگر قابلیت ها می توان به اندروید ۸.۱ با واسط کاربری Color OS 5.2 اشاره کرد. بدنه اوپو R17 - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان - رنگ یکنواختی ندارد و در شرایط نوری مختلف - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان - رنگ های آن - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان - تا حدودی تغییر پیدا می کند. این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان - موبایل از ۲۷ مرداد عرضه خواهد شد اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone