🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37360.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ایده اپل برای استفاده از واقعیت مجازی جهت کاهش اثرات «بیماری حرکت» در اتوموبیل های خودران

اخیراً پتنتی متعلق به کمپانی اپل به صورت عمومی منتشر شده که ایده این کمپانی برای مقابله با اثرات «بیماری حرکت» در خودروها -به خصوص مدل های بدون راننده- به کمک تکنولوژی واقعیت مجازی را ...

اخیراً پتنتی متعلق به کمپانی اپل به صورت عمومی منتشر شده که ایده این کمپانی برای مقابله با اثرات «بیماری حرکت» در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خودروها -به خصوص مدل های بدون راننده- به کمک تکنولوژی واقعیت مجازی را تشریح می کند.

البته پتنت مذکور به همینجا خلاصه نشده و علاوه بر آن راهکارهای دیگری از جمله تبدیل کابین خودروها به یک سالن کنفرانس جهت برگزاری ملاقات های تجاری، سالن کنسرت یا میدانی برای انجام بازی های واقعیت مجازی را نیز ارائه می دهد.

پتنت مورد بحث - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سیستمی را متشکل از هدست های واقعیت مجازی برای سرنشینان و پروژکتورهایی برای انداختن تصاویر روی دیوارهای داخلی کابین خودرو می شود. ضمناً سنسورهایی نیز برای ردیابی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - حرکات و حالات سرنشینان در نظر گرفته شده تا زمان بروز علائم بیماری حرکت را تشخیص دهند.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

در صورت بروز چنین علائمی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - محتوای هدست ها به نحوی تغییر می کنند که سبب کاهش اثرات - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - منفی حرکت و بهبود حال کاربران - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شوند. این هماهنگی ها از طریق بررسی حرکات واقعی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فرد در حین حرکت خودرو و همگام سازی آن با حرکت تصاویر درون هدست انجام می گیرد.

همان طور که پیش تر گفتیم این تکنولوژی همچنین قرار است شرایط محیط کار یا سرگرمی را برای سرنشینان خودروهای بدون راننده فراهم آورد. اپل در پتنت خود سیستمی را تشریح می کند که امکان می دهد یک فرد به عنوان هدایتگر مجازی خودرو به سیستم معرفی شود و او تعیین خواهد کرد که محیط داخلی به چه کاری اختصاص یابد؛ یک اتاق کنفرانس مجازی یا سالن تماشای کنسرت زنده.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

سیستم های گرمایشی و ایر کاندیشن نیز می توانند برای ایجاد حس بهتر محیط های - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مختلف به کار گرفته شوند. سیستم همچنین می تواند حرکت های اتاق در حین طی مسیر خودرو را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به نحوی به تجربه واقعیت مجازی کاربران - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بیافزاید. تصور کنید در هدست خود در حال حرکت در مسیر رودخانه هستید و جریان - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آب هزمان با پیچیدن خودرو در یک خیابان شما را به مسیری جدید هدایت کند.

در هر حال مانند همیشه ذکر این نکته الزامی است که ثبت یک پتنت هرگز به معنی عرضه قطعی یک تکنولوژی یا ایده به بازار نیست و تنها زمان و شرایط بازار می تواند سرنوشت آن را مشخص نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone