🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  2. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  4. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12944.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل آنر: گوشی‌های جدید سری مجیک از پرچمدارهای هواوی بهتر خواهند بود

آنر پس از از جدایی از هواوی عزم خود را برای پشت سرگذاشتن این شرکت جزم کرده است. مدیرعامل این شرکت در گفتگویی مدعی شد گوشی‌های جدید از سری مجیک پرچمدرهای سری میت و P ...

آنر پس از از جدایی از هواوی عزم خود را برای پشت سرگذاشتن این شرکت جزم کرده است. مدیرعامل این شرکت در گفتگویی مدعی شد گوشی‌های جدید از سری مجیک پرچمدرهای سری میت و - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گالیکش استان گلستان - P هواوی را پشت سر می‌گذارند.

«جورج ژائو»، مدیرعامل آنر در گفتگویی طولانی با یکی از رسانه‌های چین به چالش‌های پیش‌رو پرداخته و برنامه‌های آینده این شرک را نیز توضیح داد. هدف از این برنامه‌ها پشت سر گذاشتن تحریم‌هایی است که پیش از جدایی از هواوی دامن‌گیر آنها بود. آنر بدین منظور سرگرم - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گالیکش استان گلستان - همکاری با کوالکام برای عرضه موبایلی از سری مجیک با چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ است.

نقطه عطف این مصاحبه ادعای مدیرعامل آنر در این باره بود که پرچمدارهای جدید سری مجیک حتی از گوشی‌های سری میت و P هواوی بهتر خواهند بود و این در حالی است که این سری از - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گالیکش استان گلستان - محصولات هواوی از برترین ویژگی‌ها برخوردار بوده و جزو با کیفیت‌ترین گوشی‌ها محسوب می شوند.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر گالیکش استان گلستان

مدیر عامل آنر پیش از این در جریان مصاحبه‌ای مطبوعاتی با تایید مذاکره با گوگل، نسبت به استفاده دوباره از اپ‌ها و سرویس‌های این شرکت ابراز خوشبینی کرده بود. در صورتی که آنر همکاری با گوگل را دوباره کلید بزند از شانس - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گالیکش استان گلستان - بسیار بالایی برای موفقیت در بازارهای جهانی برخوردار خواهد بود.

برنامه‌های آنر به گوشی محدود نخواهد بود و ژائو در بخش دیگری از این مصاحبه اعلام کرد - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گالیکش استان گلستان - که مذاکره با اینتل، AMD و دو شرکت آمریکایی را کلید زده‌اند که هدف از آن تولید لپ‌تاپ‌های مجیک بوک است. وی بدون اشاره به محصول خاصی از مهاجرت - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گالیکش استان گلستان - به دفتر جدید، تشکیل تیم‌های کاری جدید و توسعه مراکز تحقیق و توسعه مستقل به عنوان چالش‌های اصلی شرکت متبوعش یاد کرد.

از دیگر محصولاتی که شرکت چینی در حال کار روی آن - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گالیکش استان گلستان - است می‌توان به موبایل تاشو، چند میان‌رده و یک تبلت پرچمدار یاد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone