🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  2. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  3. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  5. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12949.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

چری از نسل جدید کیبورد مکانیکی MX برای لپ‌تاپ‌های باریک پرده برداشت

«الاین‌ور» و «چری» امکان سفارش لپ‌تاپ M15 و M17 با نسل جدید سوییچ‌های چری را فراهم کرده‌اند. به گفته این دو شرکت این لپ‌تاپ‌ها نخستین مدل‌های گیمینگ با کیبورد مکانیکی واقعی هستند. پس از ۳ و ...

«الاین‌ور» و «چری» امکان سفارش لپ‌تاپ M15 و M17 با نسل جدید سوییچ‌های چری را فراهم کرده‌اند. به گفته این دو شرکت این لپ‌تاپ‌ها نخستین مدل‌های گیمینگ با کیبورد مکانیکی واقعی هستند.

پس از ۳ و نیم سال توسعه الاین‌ور اعلام کرد که همکاری آنها با چری نتیجه داده و نسل چهارم لپ‌تاپ‌های الاین‌ور M15 R4 و M17 R4 را می‌توان با نسخه جدیدی از سوییچ چری به نام MX Ultra - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت جام استان خراسان - Low Profile - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت جام استان خراسان - سفارش داد که ۳.۵ میلی‌متر ضخامت دارد. برای مقایسه ضخامت سوییچ MX Low Profile حدود ۱۱.۹ میلی‌متر است.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت جام استان خراسان

این سوییچ - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت جام استان خراسان - از باله‌های فولاد ضد زنگ ساخته شده که بین حالت‌های بالا و پایین تاب می‌خورند. دیگر بخش‌های سوییچ هم از پلیمر ترموپلاستیک ساخته شده که تاب مقاومت در برابر دمای بالا را دارد.

چری دامنه حرکتی سوییچ را ۱.۸ میلی‌متری عنوان کرده که بازخوردی رضایت‌بخش را برای کاربر فراهم می‌کنند. طراحی سوییچ هم به گونه‌ای است که دقت تایپ را افزایش داده و مانع جمع - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت جام استان خراسان - شدن ذرات و گرد و غبار در آن می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت جام استان خراسان

چری و الاین‌ور  برای توسعه این کیبورد بیش از ۱۶۰ نمونه اولیه را آزمایش کرده‌اند و نتیجه نهایی به گونه‌ای است که نیاز به اصلاح بدنه باریک لپ‌تاپ الاین‌ور ندارد. کیبورد جدید از نورپردازی RGB جداگانه برای کلیدها برخوردار است و تا ۱۵ میلیون بار فشار را تحمل می‌کنند.

امکان خرید لپ‌تاپ‌های نسل چهارم الاین‌ور M15 و M17 از امروز وجود دارد و مجهز شدن آنها به کیبورد گیمینگ چری MX Ultra Low Profile نیز ۱۵۰ دلار هزینه در پی دارد. از دیگر مشخصات لپ‌تاپ‌ها باید به پردازنده نسل دهم اینتل و کارت گرافیک RTX 3080 اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone