🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  3. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12930.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوگل سرعت نصب و آپدیت اپلیکیشن‌های اندرویدی را افزایش می‌دهد

گوگل تمایل دارد کاربران اندرویدی، اپلیکیشن‌های نصب شده روی دستگاه‌های خود را با سرعت بیشتری نصب و به‌روز رسانی کنند. در همین راستا قابلیتی تحت عنوان «بهینه سازی نصب اپلیکیشن‌ها» را به فروشگاه گوگل پلی ...

گوگل تمایل دارد کاربران اندرویدی، اپلیکیشن‌های نصب - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلستان استان گلستان - شده روی دستگاه‌های خود را با سرعت بیشتری نصب و به‌روز رسانی کنند. در همین راستا قابلیتی تحت عنوان «بهینه سازی نصب اپلیکیشن‌ها» را - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلستان استان گلستان - به فروشگاه گوگل پلی اضافه می‌کند تا سرعت به روز رسانی اپلیکیشن‌های نصب شده اندرویدی را برای کاربران افزایش دهد.

بر اساس توضیحات گوگل وقتی کاربران بهینه سازی نصب اپلیکیشن‌ها را فعال کنند، گوگل می‌تواند تشخیص بدهد که کاربران از کدام بخش - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلستان استان گلستان - اپلیکیشن‌ها ابتدا استفاده می‌کنند. وقتی تعداد کاربران بیشتری قابلیت بهینه‌ سازی نصب اپلیکیشن‌ها را فعال کنند، گوگل اطلاعات بیشتری در - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلستان استان گلستان - مورد برنامه‌ها در اختیار خواهد داشت و در نتیجه می‌تواند مهمترین بخش‌های اپ برای کاربران را ابتدا دریافت کرده در اختیار آنها قرار دهد. بدین - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلستان استان گلستان - ترتیب برای مثال ابتدا فید اینستاگرام دانلود می‌شود و دریافت به‌روزرسانی مربوط به دایرکت یا استوری به سطح دوم موکول می‌شود.

گوگل در - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلستان استان گلستان - مورد این قابلیت خاطر نشان کرده است که از کاربران هیچ گونه اطلاعات اضافی مانند نام یا آدرس ایمیل دریافت نخواهد شد و قوانین حریم - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلستان استان گلستان - خصوصی به خوبی در مورد برنامه‌ها رعایت می‌شود.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلستان استان گلستان

به علاوه این قابلیت دسترسی به اطلاعات سایر اپلیکشن‌های نصب شده یا حتی سایر داده‌های روی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلستان استان گلستان - دستگاه کاربر ندارد و نمی‌تواند داده‌های دستگاه را جمع آوری یا ذخیره کند.

گوگل تنها داده‌های مربوط به اپلیکیشن را با داده‌های سایر کاربران ترکیب کند تا متوجه شود کدام بخش اپلیکیشن برای کاربران مهم‌تر است. گوگل می‌گوید چنین اطلاعاتی سرعت نصب برنامه‌ها را در گوگل پلی افزایش داده و مدت زمان اجرای ‌اپلیکیشن را کاهش می‌دهد. این کار تاثیر مستقیمی روی عملکرد چیپست، مصرف باتری و فضای ذخیره سازی دستگاه می‌گذارد.

کاربرانی که تمایلی به استفاده از قابلیت بهینه سازی نصب اپلیکیشن‌ها نداشته باشند، می‌توانند از این ویژگی چشم پوشی کرده و آن را در - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلستان استان گلستان - وضعیت غیر فعال نگه دارند. در حال حاضر ویژگی جدید به نسخه  25.5.13 فروشگاه گوگل پلی اضافه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شایگان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام و عرض ادب روز بخیر نمایندگی شما اطراف چشم انداز گلستان اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در چشم انداز شهر گلستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر اکتای نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر کوی عرفان گلستان طرح تعویض جارو برقی سام قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در کوی عرفان شهر گلستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone