🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  2. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  3. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  5. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12938.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل به پرداخت ۳۰۸ میلیون دلار غرامت به خاطر نقض پتنت محکوم شد

اپل به اتهام نقض حقوق مالکیت فکری شرکت PMC در یک دادگاه فدرال به پرداخت غرامت هنگفت ۳۰۸.۵ میلیون دلاری محکوم شد. اپل در سراسر دنیا با پرونده‌های حقوقی بسیاری در زمینه مالکیت فکری درگیر ...

اپل به اتهام نقض حقوق مالکیت فکری شرکت PMC در یک دادگاه فدرال به پرداخت غرامت هنگفت ۳۰۸.۵ میلیون دلاری محکوم شد.

اپل در سراسر دنیا با پرونده‌های حقوقی بسیاری در زمینه مالکیت فکری درگیر است و در جدیدترین مورد توسط یک قاضی فدرال در تگزاس به جرم نقض حقوق پتنت مربوط به مدیریت حقوق دیجیتال (DRM) محکوم شده است. این پتنت متعلق به شرکت «Personalized Media Communications» یا به اختصار PMC است و بر اساس رای دادگاه اپل باید ۳۰۸.۵ میلیون دلار به عنوان غرامت به آنها پرداخت کند.

PMC ماهیتی غیر عملی یا NPE دارد؛ - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی - بدین معنی که محصولی خاص تولید نمی‌کند بلکه تنها پتنت‌هایی را در مراجع ذی‌صلاح ثبت می‌کند و در صورتی که شرکتی مثل اپل آنرا نقض کند، با توسل به دادگاه غرامتی هنگفت را طلب خواهد کرد. اغلب پتنت‌های این شرکت که در سال ۱۹۸۱ تاسیس شد، در زمینه تجهیزات مخابراتی به ثبت رسیده‌اند. دیگر روش این شرکت برای کسب درآمد صدور مجوز پتنت برای شرکت‌هایی مثل سیسکو، سونی، موتورولا و Zynga - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی - است.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی

این پرونده - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی - در ۲۰۱۵ به دادگاه ارائه شد و بر اساس اسناد - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی - ارائه شده PMC - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی - مدعی است اپل در فناوری‌هایی نظیر FairPlay که در توزیع محتوای کد گذاری شده از آیتونز، - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی - اپ استور و اپل موزیک کاربرد - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی - دارد، ۷ پتنت‌ - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی - این شرکت را نقض کرده است. کوپرتینویی‌ها در ابتدا توانستند پرونده را به سود خود خاتمه دهند اما PMC خواستار تجدید نظر شده و در نهایت رای را به سوی خود برگرداند.

اپل با ناامید کننده خواندن این رای از تصمیم خود برای درخواست تجدید نظر خبر داده است. PMC پیش از این گوگل و - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی - یوتیوب - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی - را هم به دلایل مشابه به دادگاه کشانده - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی - بود اما در آن موارد بازنده شد. این شرکت در حال حاضر هم با نتفلیکس در دادگاه جدال دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone