🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  2. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  3. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  4. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12927.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی راگ فون ۵ ساختار منحصر به فرد گوشی را نمایان می‌کند [تماشا کنید]

«زک نسلون» از کانال یوتیوب «JerryRigEverything » پس از انتشار ویدیوی مربوط به تست مقاومت راگ فون 5، ویدیوی کالبد شکافی جدیدترین موبایل مخصوص گیمینگ ایسوس را به اشتراک گذاشته است. چند روز قبل  زک ...

«زک نسلون» از کانال یوتیوب «JerryRigEverything » پس از انتشار ویدیوی - تعمیرات ظرفشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مربوط به تست مقاومت راگ فون 5، ویدیوی کالبد شکافی جدیدترین موبایل مخصوص - تعمیرات ظرفشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گیمینگ ایسوس را به اشتراک گذاشته است.

چند روز قبل  زک نلسون ویدیویی از تست مقاومت گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ راگ - تعمیرات ظرفشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - فون 5 - تعمیرات ظرفشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات ظرفشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برابر خراشیدگی،‌ خمش و حرارت منتشر کرد. با وجودی که این دستگاه از نظر نمایشگر و چیپست، گوشی گیمینگ - تعمیرات ظرفشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - قدرتمندی محسوب می‌شود، اما در تست خمش نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. در ادامه زک نلسون ویدیوی کالبدشکافی این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته که خبر از تعمیرپذیری نسبتا - تعمیرات ظرفشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دشوار باتری‌های دستگاه می‌دهد.

همان‌طور که در ویدیوی کالبدشکافی راگ فون 5 مشاهده می‌کنید،‌ بعد از باز کردن پنل پشتی ساختار خاص بدنه نمایان می‌شود که نمونه آنرا قبلا ندیده‌ایم. در این چیدمان دو باتری در داخل بدنه دیده می‌شود که یکی از آنها در قسمت بالا و دیگری در قسمت پایین دستگاه قرار داده شده‌اند. در بخش میانی هم تنها یک بورد قرار گرفته و مقاومت گوشی تنها به - تعمیرات ظرفشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - فریم متکی است و به همین خاطر بدنه در قسمت میانی آسیب‌پذیر است و می‌شکند.

برای جدا کردن باتری‌های دستگاه، - تعمیرات ظرفشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پیچ‌های مختلفی باید باز شود. زک نلسون معتقد است - تعمیرات ظرفشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که تعویض باتری‌های راگ فون 5 خیلی هم ساده نیست و کار زمان‌بری است. حتی بعد از باز کردن تمام المان‌های نگهدارنده باتری، جدا کردن آن از بدنه دستگاه هم نیاز به دقت و حوصله دارد.

پس از باز کردن المان‌های مختلف در بدنه داخلی دستگاه،‌ نوبت به جدا کردن نمایشگر راگ فون 5 می‌رسد. بعد از - تعمیرات ظرفشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جدا کردن نمایشگر، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر قابل مشاهده است. همان‌طور که در ویدیو مشاهده می‌کنید این گوشی هوشمند دارای سیستم خنک کننده بزرگی است که به خنک شدن گوشی مخصوص گیمینگ کمک می‌کند.

گوشی مخصوص گیمینگ ایسوس - تعمیرات ظرفشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - راگ فون 5 عملکرد نتوانست در تست مقاومت عملکرد مطلوبی از خود نشان دهد و از نظر تعمیرپذیری باتری نیز مشکلات خاص خودش را دارد. زک نلسون امیدوار است ایسوس در نسل بعدی این دستگاه یعنی راگ فون 6 این مشکلات را برطرف کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone