🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  4. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  5. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12954.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

هدایای ایرانسل به مناسبت نیمه شعبان؛ بسته اینترنت و مکالمه رایگان

ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان هدایایی را در نظر گرفته که برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری فعال خواهد شد. این هدایا شامل بسته اینترنت و مکالمه رایگان هستند. روابط عمومی ایرانسل اعلام ...

ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان هدایایی را در نظر گرفته که برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری فعال خواهد - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران - شد. این هدایا شامل بسته اینترنت و مکالمه رایگان هستند.

روابط - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران - عمومی ایرانسل اعلام کرده که روز دوشنبه ۹ فروردین و مصادف - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران - با جشن نیمه شعبان، هدایای مخصوص این روز به مشترکان اختصاص پیدا می‌کند. بسته اینترنت - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران - ۲ گیگابایتی و - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران - مکالمه رایگان داخل شبکه هدایایی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران - هستند که در این روز می‌توانید آنها را فعال کرده و استفاده نمایید.

برای فعال - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران - کردن بسته اینترنت ۲ گیگابایتی می‌توانید فردا دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان  #۵* را شماره‌گیری کرده یا از برنامه ایرانسل من استفاده کنید. توجه داشته باشید که این بسته اینترنت هدیه فقط ترافیک داخلی را پشتیبانی می‌کند و فقط تا پایان روز - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران - دوشنبه اعتبار دارد. هر کاربر می‌تواند یک‌بار این بسته را فعال نماید.

دومین هدیه ایرانسل، مکالمه رایگان درون شبکه پس از ۵ دقیقه مکالمه است. بنابراین اگر روز دوشنبه کد #۲*۱*۴۴۴۴* را شماره‌گیری کنید، می‌توانید پس از ۵ دقیقه مکالمه داخل شبکه ایرانسل، تا ۵۰ دقیقه بیشتر به‌صورت رایگان مکالمه - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران - را ادامه دهید. این طرح - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران - هم فقط تا پایان روز دوشنبه اعتبار - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران - خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone