🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  2. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  3. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  4. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  5. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12941.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گزارش مالی HTC از تداوم زیان‌دهی در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ حکایت دارد

شرکت HTC بجز دوره‌ای کوتاه در سال ۲۰۱۸ که گوگل تیم مهندسی این شرکت را با هزینه ۱.۱ میلیارد دلاری خرید، در ۶ سال گذشته روی خوش ندیده و کماکان در همین پاشنه می‌چرخد. HTC در ...

شرکت HTC بجز دوره‌ای کوتاه در سال ۲۰۱۸ که گوگل تیم مهندسی این شرکت را با هزینه ۱.۱ میلیارد دلاری خرید، در ۶ سال گذشته روی خوش ندیده و کماکان در همین پاشنه می‌چرخد.

HTC در سال گذشته تلاش کرد با معرفی چند موبایل ارزان‌قیمت - تعمیرات ظرفشویی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - همچنان سر پا مانده و از بازار موبایل به صورت کامل - تعمیرات ظرفشویی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خارج نشود. معرفی گوشی‌های ارزان‌قیمتی مثل وایلدفایر E2 و  E3 در بازارهای محدود ظاهرا تاثیر چندانی روی کسب و کار موبایل HTC نگذاشته و - تعمیرات ظرفشویی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این شرکت - تعمیرات ظرفشویی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کماکان زیان‌ده است.

تعمیرات ظرفشویی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

بر اساس گزارش مالی جدیدی که شرکت تایوانی منتشر کرده در سه ماهه پایانی ۲۰۲۰ حدود ۵۶ میلیون دلار درآمد داشته اما متحمل زیان سرسام آور ۴۶ میلیون دلاری شده است. با این حساب تایوانی‌ها هنوز فرسنگ‌ها با رسیدن به سوددهی فاصله دارند اما غول سابق دنیای موبایل رفته رفته در حال کاهش زیان است. این شرکت سال قبل درآمد بیشتر ۶۳ میلیون دلاری داشت اما میزان زیان آنها هم به مراتب بیشتر بوده و حدود ۷۷ میلیون دلار برآورد شده بود.

حاشیه سود این برند طی ۱۲ ماه گذشته از ۲۵.۷ به ۲۷.۹ - تعمیرات ظرفشویی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - رسیده که چندان چشمگیر نیست اما قدمی - تعمیرات ظرفشویی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - رو به جلو به حساب می‌رود. حاشیه سود عملیاتی هم نسبت به منفی ۱۲۲ درصد در - تعمیرات ظرفشویی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سه ماهه چهارم سال گذشته با رشدی قابل توجه به منفی ۸۰.۹ رسیده است.

HTC برنامه‌هایش را برای - تعمیرات ظرفشویی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ۲۰۲۱ اعلام نکرده اما در ماه‌های گذشته روی کاهش هزینه‌ها - تعمیرات ظرفشویی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تمرکز کرده - تعمیرات ظرفشویی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و طبیعی است که همچنان روی بهبود سوددهی تمرکز داشته باشد.

شرکت تایوانی در سراسر - تعمیرات ظرفشویی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سال گذشته با پیاده سازی استراتژی‌هایی مثل کاهش بودجه بازاریابی، هزینه‌های مدیریت و حتی تحقیق و توسعه توانست هزینه‌های عملیاتی را کاهش دهد و هرچند تا اینجا از آن بهره برده اما باید دید رژیم گرفتن در زمینه بسیار مهمی مثل R&D چه تاثیری روی محصولات آتی آنها خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone