🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  2. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  3. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  4. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12931.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شرکت ایسر هدف حمله باج افزاری ۵۰ میلیون دلاری قرار گرفت

هکرهایی که با استفاده از آسیب‌پذیری «مایکروسافت اکسچنج سرور» به شبکه ایسر نفوذ کرده‌اند، خواستار دریافت ۵۰ میلیون دلار از این تولید کننده تایوانی شدند. حمله یاد شده تا به امروز، یکی از بزرگترین تقاضاهای باج‌ ...

هکرهایی که با استفاده از آسیب‌پذیری «مایکروسافت اکسچنج سرور» به شبکه ایسر نفوذ کرده‌اند، خواستار دریافت ۵۰ میلیون دلار از این تولید کننده تایوانی شدند.

حمله یاد شده تا به امروز، یکی از بزرگترین تقاضاهای باج‌ افزار محسوب می‌شود و در حالی انجام شده که ایسر به تازگی درآمد ۳ میلیارد دلاری سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ را گزارش کرده بود. 

گروه باج افزار REvil که سال گذشته هم با انجام یک حمله به شرکت Travelex خواستار مبلغ ۶ - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - میلیون دلار از آن‌ها شدند، اوایل هفته جاری اعلام کرد که با استفاده از یک پورتال قرار گرفته در دارک وب، موفق شد به ایسر نفوذ کند. آن‌ها حتی برای اثبات این موضوع برخی تصاویر را - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - به اشتراک گذاشتند.

ظاهرا آن‌ها تا ۲۸ مارس به ایسر فرصت داده‌اند تا قبل از فاش کردن اطلاعات سرقت شده، هزینه یاد شده را پرداخت کنند. در گفتگویی که اخیرا بین REvil و نماینده ایسر صورت گرفت، هکرها اعلام کردند اگر آن‌ها تا چهارشنبه قصد پرداخت هزینه را داشته باشند، ۲۰ درصد تخفیف به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان

اما به نظر می‌رسد ایسر ادعاهای این گروه را قبول - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - ندارد و زمانی که از آن‌ها در مورد این موضوع سوال شد، ضمن عدم اعتراف به انجام حمله باج افزار در بیانیه‌ای اعلام کردند که این وضعیت غیرطبیعی اخیر را به مقامات مربوطه در اجرای قانون و محافظت از داده‌های چندین کشور گزارش خواهند کرد.

مایکروسافت اخیرا با ارائه چندین بروزرسانی، آسیب‌پذیری‌های مربوط به اکسچنج که برخی مجرمان اینترنتی از آن سو استفاده کرده‌اند را برطرف کرده‌ است. با این وجود - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - اگر REvil از آسیب پذیری‌های مربوط به مایکروسافت اکسچنج برای سرقت داده‌ها استفاده کرده باشد، اولین باری - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - است که یکی از عملیات‌های بزرگ باج افزار از این جهت برای حمله خود استفاده می‌کند. همچنین برخی گزارش‌ها اعتقاد دارند که بیشترین حملات مربوط به گروهی می‌شود که توسط دولت چین حمایت می‌شوند اما ممکن است گروه‌های دیگری هم در این جریان حضور داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone